E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie

-20%

E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie

1 ocena

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

23,04  28,80

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

23,0428,80

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Książka podejmuje zagadnienia budowania skutecznej komunikacji marketingowej sektora bankowego w Polsce przy użyciu narzędzi elektronicznych. Choć w literaturze przedmiotu istnieją szerokie opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, marketingu bankowego i komunikacji elektronicznej, na polskim rynku wydawniczym dotychczas trudno było o pozycję, która w jednym miejscu spajałaby te trzy zagadnienia. Część empiryczna stanowi podsumowanie ponadrocznych badań, które objęły grupę prawie 1800 klientów z 11 największych banków w Polsce, a także syntezę działań tych instytucji w zakresie komunikacji elektronicznej. Lektura tej pracy będzie interesująca zarówno dla studentów, jak i praktyków życia gospodarczego, szczególnie z sektora usług bankowych.


Liczba stron252
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN-13978-83-7525-907-0
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  WPROWADZENIE     9
  
  ROZDZIAŁ I. KOMUNIKACJA: ASPEKTY TEORETYCZNE     15
  
  1. Komunikacja i pojęcia pokrewne – analiza porównawcza     15
  1.1. W poszukiwaniu definicji komunikacji i komunikowania     15
  1.2. Komunikowanie masowe a promocja i rola komunikowania w marketingu     27
  2. Modele komunikacji     36
  2.1. Model sztuki retoryki     42
  2.2. Model wszechmocy propagandy     43
  2.3. Model aktu perswazyjnego     45
  2.4. Model przekazu sygnałów     46
  2.5. Model topologiczny     48
  2.6. Model interaktywny     49
  2.7. Model dwustopniowego przepływu informacji     52
  2.8. Model socjologiczny     53
  2.9. Model S-M-C-R     55
  2.10. Model percepcji komunikowania     56
  2.11. Model falowy HUB     58
  2.12. Model komunikacji marketingowej w Internecie     59
  2.13. Propozycja modelu komunikacji on-line     62
  3. Podsumowanie rozdziału I     74
  
  ROZDZIAŁ II. KOMUNIKACJA ELEKTRONICZNA: ASPEKT NARZĘDZIOWY     77
  
  1. Analiza e-audytorium     77
  2. Wydatki na e-reklamę     90
  3. Cele stawiane kampaniom on-line     93
  4. Narzędzia komunikacji i promocji on-line     98
  4.1. Strona www     101
  4.2. SEO     109
  4.3. SEM     114
  4.4. Display     118
  4.5. Mailing     122
  4.6. Social media     130
  4.7. Sieciowy PR     139
  5. Kampania on-line: zakup powierzchni, sposób emisji, mierniki efektywności    146
  6. Podsumowanie rozdziału II    154
  
  ROZDZIAŁ III. E-KOMUNIKACJA W ŚWIETLE PRZEPROWADZONYCH BADAŃ     157
  
  1. Metodyka doboru i profil respondentów     158
  2. Ocena poziomu wykorzystania narzędzi komunikacji elektronicznej w analizowanych bankach     168
  3. Znaczenie e-komunikacji banków w opinii klientów     174
  4. Tworzenie komunikacji produktów bankowych     180
  5. Podsumowanie rozdziału III     190
  
  ZAKOŃCZENIE     193
  ZAŁĄCZNIKI     197
  BIBLIOGRAFIA     237
  SPISY     249
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia