Samo Sedno - E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online

1 opinia

Wydawca:

Edgard

Format:

epub, mobi

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

27,92  34,90

Format: epub, mobi

Cena początkowa: 34,90 zł (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 27,92 zł  


27,92

w tym VAT

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!


Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz grupę docelową, dobierzesz do jej potrzeb działania promocyjne oraz określisz ich wytyczne. Nauczysz się komunikacji w kanałach mobilnych i mediach społecznościowych. Poznasz zarówno popularne, jak i mniej powszechne techniki marketingu interaktywnego. Książka uwzględnia polskie realia i bierze pod uwagę możliwości budżetowe małych i średnich przedsiębiorstw. Zdobądź wiedzę praktyka e-biznesu i wypromuj swój produkt!


Dzięki lekturze poradnika:


- dowiesz się, jak zbudować efektywny i funkcjonalny serwis WWW


- zwiększysz liczbę klientów dzięki umiejętniemu wykorzystaniu Google AdWords, e-mail marketingu i social media


- poznasz możliwości SEO, SEM i PPC oraz nauczysz się czerpać z nich korzyści


- osiągniesz lepsze wyniki sprzedażowe dzięki performance marketingowi, marketingowi afiliacyjnemu czy wirusowemu


- będziesz potrafił zmierzyć skuteczność działań promocyjnych online przy pomocy WebAnalytics czy benchmarkingu


Działaj skutecznie! Reklamuj swoją firmę w sieci i pomnażaj zyski!


O autorze:


Artur Maciorowski – konsultant, trener, publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu, właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode, redaktor prowadzący „Online Marketing Polska”. Wykładowca m.in. w SGH i w SWPS. Realizował projekty dla takich firm, jak PKN Orlen, Bank BPH, PARP. Od 10 lat prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie marketingu interaktywnego.


Rok wydania2013
Liczba stron206
KategoriaInne
WydawcaEdgard
ISBN-13978-83-7788-395-2
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

PayPo - Promocja!

Ciekawe propozycje

Informacja o cookies
Strona ibuk.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych.
Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach.
Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia