Twierdza - poradnik do gry

1 ocena

Wydawca:

GryOnline

Format:

epub, pdf

RODZAJ DOSTĘPU

6,32  7,90

Format: epub, pdf

Cena początkowa: 7,90 zł (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 5,14 zł  


6,32

w tym VAT

Poradnik do gry Stronghold zawiera szczegółowy opis przejścia całej kampanii wojennej, opis wszystkich jednostek i machin oblężniczych, przydatne rady, w jaki sposób być popularnym wśród kmieci.


Twierdza - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Misja XV - Wytyczając nowy szlak (Kampania)
Misja XII - Okup (Kampania)
Misja X - Polowanie na węża (Kampania)
Główni bohaterowie
Misja XIV - Górska przełęcz (Kampania)
Rodzaje misji
Misja XI - Pierwsza krew (Kampania)
Jednostki
Misja IX - Ostatnia walka Szczura (Kampania)
Przydatność i koszt jednostek


Informacja o grze


Twierdza to wyprodukowana przez studio FireFly strategia łącząca elementy RTS oraz gry ekonomicznej. Akcja osadzona została w czasach Średniowiecza. Gracz wciela się w jednego z możnowładców, walczących o ziemie, zaszczyty i wpływy. Kluczowymi elementami rozgrywki są budowa zamków i umocnień obronnych oraz rekrutacja armii. Tytuł cechuje się m.in. atrakcyjną oprawą wizualną oraz zaawansowanymi skryptami Sztucznej Inteligencji.


Gra Stronghold, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2001 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.


Rok wydania2002
Liczba stron83
KategoriaPoradniki
WydawcaGryOnline
ISBN-13978-83-8050-249-9
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  

-Wstęp
-Interface
-Rodzaje misji
-Główni bohaterowie
-Jednostki
-Przydatność i koszt jednostek
-Machiny oblężnicze
-Budynki
-Porady
-Popularność
-Jak uniknąć problemów i podnieść podatki?
-Jak być najpopularniejszym Lordem w królestwie?
-Kampania
-Objaśnienia
-Misja I - Lizanie ran
-Misja II - Wykończenie fortu
-Misja III - Jak pozbyć się wilków
-Misja IV - Podglądanie z ukrycia
-Misja V - Między młotem a kowadłem
-Misja VI - Propozycja Szczura
-Misja VII - Przełamane oblężenie
-Misja VIII - Handel z diabłem
-Misja IX - Ostatnia walka Szczura
-Misja X - Polowanie na węża
-Misja XI - Pierwsza krew
-Misja XII - Okup
-Misja XIII - Oczy Węża
-Misja XIV - Górska przełęcz
-Misja XV - Wytyczając nowy szlak
-Misja XVI - Odwrót z bronią w ręku
-Misja XVII - Wędzony boczek wieprzowy
-Misja XVIII - Koniec Wieprza
-Misja XIX - Wilk w klatce
-Misja XX - Lament i zgrzytanie zębów
-Misja XXI - Ostateczna pomsta
-Kampania ekonomiczna
-Misje ekonomiczne

RozwińZwiń