Dieta dla aktywnych

Paleodieta

1 opinia

Wydawca:

Buk Rower

Format:

epub, mobi

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

34,00

Format: epub, mobi

34,00

cena zawiera podatek VAT

Chcesz się cieszyć zdrowiem i energią w codziennym życiu? Chcesz poprawić swoje sportowe osiągnięcia? A może myślisz, że to niemożliwe? Tak myślał Joe Friel, kiedy 20 lat temu poznał doktora Lorena Cordaina, twórcę paleodiety, który namówił go na dietetyczny eksperyment. Friel szybko zauważył dobroczynny wpływ nowego sposobu odżywiania na regenerację organizmu oraz poprawę kondycji. Od tego czasu stosuje paleodietę i zachęca do niej swoich podopiecznych – zarówno początkujących sportowców, jak i olimpijczyków.


Z książki Dieta dla aktywnych. Paleodieta dowiesz się, jakie korzyści daje ten sposób odżywiania, co jeść przed treningiem, w jego trakcie i po zakończeniu oraz będziesz mógł wypróbować wiele smacznych paleoprzepisów. Poznasz działanie i preferencje swojego organizmu.


Przez lata wmawiano nam, że najlepszym rozwiązaniem dla ludzi aktywnych fizycznie jest dieta oparta na węglowodanach. Dzięki rekonstrukcji warunków życia i sposobu żywienia ludzi z epoki kamienia wiemy, że mamy alternatywę. Najwyższy czas zrezygnować z wysokoprzetworzonej żywności, diety opartej na węglowodanach oraz suplementach i jeść to, co nasi przodkowie: chude mięso, ryby, drób, świeże sezonowe warzywa i owoce, orzechy i nasiona. Autorzy podają w wątpliwość wiele popularnych założeń, na przykład o dobroczynnym działaniu powszechnie stosowanej piramidy żywienia i właściwościach błonnika. Wykazują, że paleodieta to zdrowy i dodający energii sposób odżywiania dla sportowców nie tylko.


Liczba stron336
WydawcaBuk Rower
TłumaczenieJan Misiuna
ISBN-13978-83-64131-11-0
Numer wydania2
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Rozdział 1. Dietetyczna rewolucja
  
  CZĘŚĆ I Jak być zdrowym i osiągnąć najlepsze wyniki
  Rozdział 2. Etap I: Jedzenie przed treningiem
  Rozdział 3. Etap II: Jedzenie w czasie treningu
  Rozdział 4. Etapy III, IV, V: Jedzenie po treningu
  
  CZĘŚĆ II Dietetyka dla początkujących: podstawowe założenia
  Rozdział 5. Pożywienie – paliwo w czasie treningu
  Rozdział 6. Jedzenie i kondycja
  Rozdział 7. Przetrenowanie i dieta
  
  CZĘŚĆ III Jaskiniowe dziedzictwo
  Rozdział 8. Dlaczego mamy jeść jak jaskiniowcy?
  Rozdział 9. Paleodieta w XXI wieku
  Rozdział 10. Paleolityczny sportowiec – mistrz wszechstronnego treningu
  
  CZĘŚĆ IV Praktyczne zastosowanie
  Rozdział 11. Plan treningu
  Rozdział 12. Paleoprzepisy
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia