Jak kształtować zachowania małych dzieci. Wskazówki dla nauczycieli

1 opinia

Format:

epub, mobi, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

48,60  54,00

Format: epub, mobi

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 54,00 zł (-10%)

Najniższa cena z 30 dni: 27,00 zł  


48,60

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Szukasz nowych sposobów modelowania zachowania małego dziecka?
Lynn Cousins, doświadczona nauczycielka i dyrektorka szkoły specjalizująca się w pracy z małymi dziećmi, dzieli się świeżym spojrzeniem na modelowanie zachowań i kształtowanie społecznych i emocjonalnych kompetencji dziecka. Książka dostarcza cennych wskazówek i informacji, które pomogą Ci wspierać dzieci, by rozwijały się szczęśliwie i bezpiecznie.


Dowiedz się:
– jak zachęcać dzieci do pozytywnych zachowań a zniechęcać do negatywnych,
– w jaki sposób dzieci budują więzi i relacje,
– jak przebiega rozwój i uczenie się małych dzieci,
– jak wspierać dziecko w rozwoju emocjonalnym, kształtować jego poczucie własnej wartości i zdrowej dumy,
– jak wprowadzić najbardziej efektywne strategie pracy z dziećmi,
– jak zachowanie dorosłych wpływa na zachowanie dzieci.


Lynn Cousins zajmuje się nauczaniem dzieci w pierwszych latach życia. Pracując jako koordynatorka do spraw specjalnych potrzeb edukacyjnych, nauczycielka szkoły specjalnej, rodzic zastępczy (foster parent) i opiekun (relief parent) dzieci ze złożonymi potrzebami, zdobyła ogromne doświadczenie w kwestiach związanych z potrzebami edukacyjnymi i emocjonalnymi dzieci. Jest autorką kilku książek i licznych artykułów publikowanych w prasie specjalistycznej, zajmuje się też publikacją pomocy dydaktycznych.


Rok wydania2014
Liczba stron212
KategoriaEdukacja
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
ISBN-13978-83-01-19076-7
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  O autorce VI
  Podziękowania VI
  Wstęp VII
  
  Rozdział. Nauczanie tego, co jest społecznie akceptowane    1
  Rozdział 2. Nauczanie tego, co jest moralnie dobre    21
  Rozdział 3. Nauczanie szacunku dla innych ludzi, ich kultury i własności    43
  Rozdział 4. Rozwijanie umiejętności nawiązywania i podtrzymywania relacji    67
  Rozdział 5. Rozwijanie samokontroli    89
  Rozdział 6. Rozwijanie poczucia własnej wartości i zdrowej dumy    113
  Rozdział 7. Rozwijanie zachowań, które czynią nauczanie możliwym    135
  Rozdział 8. Rozwijanie pozytywnego nastawienia do życia    159
  Rozdział 9. Od teorii do praktyki    181
  
  Wnioski    193
  Dodatek 1. Formułowanie zasad dotyczących zachowania na potrzeby regulaminu    194
  Dodatek 2. Kodeks etyki zawodowej    204
  Bibliografia i zalecane lektury    207
RozwińZwiń