POLECAMY
Autor:
Wydawca:
Format:
epub, mobi, ibuk
Szukasz nowych sposobów modelowania zachowania małego dziecka?
Lynn Cousins, doświadczona nauczycielka i dyrektorka szkoły specjalizująca się w pracy z małymi dziećmi, dzieli się świeżym spojrzeniem na modelowanie zachowań i kształtowanie społecznych i emocjonalnych kompetencji dziecka. Książka dostarcza cennych wskazówek i informacji, które pomogą Ci wspierać dzieci, by rozwijały się szczęśliwie i bezpiecznie.
Dowiedz się:
– jak zachęcać dzieci do pozytywnych zachowań a zniechęcać do negatywnych,
– w jaki sposób dzieci budują więzi i relacje,
– jak przebiega rozwój i uczenie się małych dzieci,
– jak wspierać dziecko w rozwoju emocjonalnym, kształtować jego poczucie własnej wartości i zdrowej dumy,
– jak wprowadzić najbardziej efektywne strategie pracy z dziećmi,
– jak zachowanie dorosłych wpływa na zachowanie dzieci.
Lynn Cousins zajmuje się nauczaniem dzieci w pierwszych latach życia. Pracując jako koordynatorka do spraw specjalnych potrzeb edukacyjnych, nauczycielka szkoły specjalnej, rodzic zastępczy (foster parent) i opiekun (relief parent) dzieci ze złożonymi potrzebami, zdobyła ogromne doświadczenie w kwestiach związanych z potrzebami edukacyjnymi i emocjonalnymi dzieci. Jest autorką kilku książek i licznych artykułów publikowanych w prasie specjalistycznej, zajmuje się też publikacją pomocy dydaktycznych.
Rok wydania | 2014 |
---|---|
Liczba stron | 212 |
Kategoria | Edukacja |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe PWN |
ISBN-13 | 978-83-01-19076-7 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
O autorce VI | |
Podziękowania VI | |
Wstęp VII | |
Rozdział. Nauczanie tego, co jest społecznie akceptowane | 1 |
Rozdział 2. Nauczanie tego, co jest moralnie dobre | 21 |
Rozdział 3. Nauczanie szacunku dla innych ludzi, ich kultury i własności | 43 |
Rozdział 4. Rozwijanie umiejętności nawiązywania i podtrzymywania relacji | 67 |
Rozdział 5. Rozwijanie samokontroli | 89 |
Rozdział 6. Rozwijanie poczucia własnej wartości i zdrowej dumy | 113 |
Rozdział 7. Rozwijanie zachowań, które czynią nauczanie możliwym | 135 |
Rozdział 8. Rozwijanie pozytywnego nastawienia do życia | 159 |
Rozdział 9. Od teorii do praktyki | 181 |
Wnioski | 193 |
Dodatek 1. Formułowanie zasad dotyczących zachowania na potrzeby regulaminu | 194 |
Dodatek 2. Kodeks etyki zawodowej | 204 |
Bibliografia i zalecane lektury | 207 |