Salesbook. Rewolucyjny trening sprzedażowy gwarantujący wzrost efektywności

1 opinia

Format:

mobi, epub, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

29,40  49,00

Format: mobi, epub

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 49,00 zł (-40%)

Najniższa cena z 30 dni: 29,40 zł  


29,40

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Praktyczne wskazówki od Mistrza Sprzedaży Hala Beckera!
Salesbook, jak sama nazwa wskazuje, to książka, z której się dowiesz, jak skutecznie sprzedawać. Autor w bezpretensjonalny sposób przekazuje swoje wieloletnie doświadczenie, prezentując własną filozofię sprzedaży i podejścia do klienta oraz wskazując kluczowe czynniki sukcesu. Cenne, praktyczne wskazówki poparte są nawiązaniami do najlepszych profesjonalnych publikacji dotyczących sprzedaży. Całość podzielona jest na kilkadziesiąt lekcji przerywanych zabawnymi quizami i komiksowymi scenkami rodzajowymi. Książkę czyta się z dużą przyjemnością, szybko przyswajając najcenniejsze rady pozwalające stać się prawdziwym mistrzem. Jak twierdzi sam Autor – po co zadowalać się byciem przeciętnym, gdy zawsze można stać się najlepszym!
Hal Becker jest powszechnie znanym w Stanach Zjednoczonych ekspertem sprzedaży oraz zagadnień związanych z obsługą klienta i negocjacji. Prowadzi wykłady oraz konsultacje dla ponad 140 firm i organizacji w ciągu roku. Na liście jego klientów znajdują się takie spółki, jak IBM, Disney, New York Life, United Airlines, Verizon, Terminix, AT&T, Perle Vision, Cintas oraz setki innych firm i stowarzyszeń.


Rok wydania2014
Liczba stron268
KategoriaMarketing, reklama
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
ISBN-13978-83-01-17788-1
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

PayPo - Promocja!

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Podziękowania     13
  Wprowadzenie     16
  
  Lekcja 1. Lekcja od mojego kuzyna Armana     21
  Lekcja 2. Charakterystyka najlepszych sprzedawców     24
  Quiz 1     27
  
  Lekcja 3. Sześć zasad sprzedaży     31
  Lekcja 4. Czego sprzedawca może się nauczyć od dzieci     35
  Lekcja 5. Historia Andy’ego     38
  Quiz 2     41
  
  Lekcja 6. Czy jesteś dobrym słuchaczem?     45
  Lekcja 7. Zostań lepszym słuchaczem     48
  Lekcja 8. Siła ciszy     52
  Quiz 3     55
  
  Lekcja 9. Dlaczego sprzedawcy zawodzą?     59
  Lekcja 10. Jak przygotować się przed rozmową sprzedażową?     62
  Lekcja 11. Oferta     68
  Lekcja 12. Cechy kontra korzyści     72
  Quiz 4     75
  
  Lekcja 13. Pytania są najważniejsze w sprzedaży     79
  Lekcja 14. Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość     82
  Lekcja 15. Jedno pytanie to wszystko, czego potrzebujesz     86
  Lekcja 16. Etap A i etap B sprzedaży     90
  Lekcja 17. Magiczne pytanie     93
  Lekcja 18. Kwestionariusz     96
  Quiz 5     102
  
  Lekcja 19. Jak zwiększyć sprzedaż     107
  Lekcja 20. Prawdziwe relacja buduje się długo     110
  Lekcja 21. Sprzedaż z polecenia     114
  Lekcja 22. Jak ominąć „zasłonę”     118
  Lekcja 23. Jak sprzedawać jak profesjonalista, w dwie minuty     121
  Lekcja 24. Dlaczego od sprzedawców oczekuje się ściągania     124
  Lekcja 25. Chodzenie na randki i sprzedaż. Czy jest jakaś różnica?     128
  Quiz 6     130
  
  Lekcja 26. Niezapowiedziane spotkanie, rozmowa telefoniczna i e-mail     135
  Lekcja 27. Dlaczego skrypty nie działają?     139
  Lekcja 28. Zrób z tego grę     142
  Lekcja 29. Pomysł z video     144
  Lekcja 30. Sprzedaż od dołu do góry     147
  Lekcja 31. Myśl perspektywicznie     150
  Lekcja 32. Zadzwoń do mnie po pierwszym!     154
  Quiz 7     158
  
  Lekcja 33. Plan 15 minutowy     163
  Lekcja 34. Planuj wszystko jak wycieczkę turystyczną     166
  Lekcja 35. Dzień z życia     169
  Quiz 8     173
  
  Lekcja 36. Radzenie sobie z trudnościami     177
  Lekcja 37. Przeszkody jako przedmiot zazdrości     180
  Lekcja 38. Śnieżka i siedem wątpliwości     183
  Lekcja 39. Odgrywanie ról i omijanie trudności     185
  Quiz 9     187
  
  Lekcja 40. Dlaczego cele są takie ważne     191
  Lekcja 41. Ustalanie celów     194
  Quiz 10     198
  
  Lekcja 42. Nie jest tak, jak myślisz     201
  Lekcja 43. Obserwowanie to połowa drogi do sukcesu     204
  Lekcja 44. Ojciec technik sprzedaży     206
  Lekcja 45. Technika próby     209
  Quiz 11     213
  
  Lekcja 46. Karta gwarancyjna obsługi klienta     217
  Lekcja 47. Dlaczego obsługa klienta jest tak ważna     221
  Lekcja 48. Joey     224
  Lekcja 49. Podlizywanie się     227
  Lekcja 50. Dlaczego CRAP jest taki ważny     230
  Quiz 12     233
  
  Lekcja 51. Ćwiczenie odgrywania ról     237
  Lekcja 52. Role w ćwiczeniu odgrywania ról     240
  Quiz 13     243
  
  Lekcja bonusowa 1. Zalety używania PowerPointa     247
  Lekcja bonusowa 2. Sprzedaż rozmowy kwalifikacyjnej     250
  Lekcja bonusowa 3. Nowotwór i znaczenie pytań     253
  Lekcja bonusowa 4. Jak zacząłem Direct Opinions     256
  Quiz 14     260
  
  Odpowiedzi do Quizów     262
  O Autorze     264
  O Nancy Traum     266
RozwińZwiń
Informacja o cookies
Strona ibuk.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych.
Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach.
Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia