Edukacja zdrowotna w praktyce - Edukacja zdrowotna Rozdział Podsumowanie 30 godzin ćwiczeń

-35%

Edukacja zdrowotna w praktyce - Edukacja zdrowotna Rozdział Podsumowanie 30 godzin ćwiczeń

Zintegrowane (holistyczne) podejście do człowieka i zdrowia

1 opinia

Format:

pdf

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

4,55  7,00

Format: pdf

4,557,00

cena zawiera podatek VAT

Unikalna książka, bazująca na nowym, zintegrowanym (systemowym, syntetycznym) podejściu do zdrowia i rozwoju człowieka (holistycznym), interdyscyplinarnego (włączając duchowy aspekt człowieka) w oparciu o psychosyntetyczne podejście, wspierająca zdrowie we wszystkich jego przestrzeniach.
Program uzupełniający nauczania edukacji zdrowotnej przeznaczony dla kształcenia przed/dyplomowego na wydziałów pedagogicznych / ewentualnie studiów podyplomowych, oparty na programie autorskim „WYCHOWANIA DO ZDROWIA W RODZINIE, SZKOLE I ŚWIECIE. Bazuje na prostych i wyjątkowo efektywnych technikach psychosyntezy, opisanych w książce PSYCHOSYNTEZA W EDUKACJI, praktycznie zweryfikowanych przez uczestników autorskich warsztatów, prowadzonych w latach 1997-2003 przez Stowarzyszenie „Edukacja dla Przyszłości. Znalazła też teoretyczne przełożenie i uzasadnienie w innej książce Autorki: ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ DZIECKA W ŚWIETLE NOWYCH WYZWAŃ (Oficyna Wydawnicza IMPULS) czy wcześniej wydanej tamże: EDUKACJA INTEGRUJĄCA: ALTERNATYWA CZY KONIECZNOŚĆ oraz w tercecie książek medycznych: CZŁOWIEK KWANTOWY czy PSYCHOSOMATYCZNE, EMOCJONALNE I DUCHOWE ASPEKTY CHORÓB ZE STRESU.
Książka wyjątkowo ważna dla wszystkich, którzy chcą lub zajmują się edukacją zdrowotną od strony teorii, a mało znających praktykę. Także dla tych, którzy chcą i potrzebują wprowadzić w swoje życie zdrowe wzorce dla siebie i rodziny. Może być wyjątkową pomocą w nauczaniu edukacji zdrowotnej w kształceniu przed/dyplomowym/podyplomowym na wydziałach pedagogicznych / nauk o zdrowiu/ pielęgniarskich. Zawiera zarówno założenia programowe, opisy programów pojedynczych szkoleń jak i programów cyklicznych konkretnych efektów osiąganych „na bieżąco”, w trakcie wykonywania zadań.
Wyjątkowym ewenementem, zawartym w książce jest ewaluacja programu edukacji zdrowotnej (30 godzin zajęć), dokonana w 2011 roku przez studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu jednej z Uczelni.


WydawcaInstytut Psychosyntezy
ISBN-13978-83-63428-09-9
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

EBOOKI WYDAWCY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  1. Wprowadzenie do problematyki
  2. Założenia organizacyjno-programowe
  3. EDUKACJA O SOBIE
  
    3.1. Przykładowe tematy pojedynczych szkoleń
   3.2. Programy cykliczne
   3.3. Ewaluacja pojedynczych ćwiczeń edukacji zdrowotnej dokonana przez studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu (rok akademicki 2010/2011)
    3.4. Ewaluacja po pierwszych ćwiczeniach z edukacji zdrowotnej /edukacja o sobie/ według zasad psychosyntezy Grupa zaawansowana - semestr letni
   3.5. Podsumowanie 30 godzin zajęć edukacji zdrowotnej. Semestr letni 2010/2011. Grupa zaawansowana.
  4. Od wartości osobowych do duchowych
    Moduł 1: WIELOWYMIAROWOŚĆ CZŁOWIEKA
    Moduł 2: DUCHOWY I ENERGETYCZNY WYMIAR ZDROWIA I CHOROBY
    Moduł 3: WARTOŚCI HUMANISTYCZNE I DUCHOWE W ZAWODZIE NAUCZYCIELA
    Moduł 4: PROMOCJA ZDROWIA JAKO NAUKA I PRAKTYKA POSZERZANIA SAMOŚWIADOMOŚCI
    Moduł 5: ZDROWIE JAKO WARTOŚĆ ETYCZNA W CAŁOŚCIOWYM WIDZENIU CZŁOWIEKA I ŚWIATA
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia