Zarządzanie Publiczne 3 (19)/2012

Zarządzanie Publiczne 3 (19)/2012

1 opinia

Redakcja:

Roman Dorczak

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

14,76

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

Edukacja jest bez wątpienia jednym z najistotniejszych elementów szeroko rozumianego sektora publicznego. Organizacje edukacyjne i zmiany w nich zachodzące wydają się najważniejszym czynnikiem, pozwalającym osiągać cele w zakresie budowania kapitału ludzkiego i społecznego, tak ważne wobec wyzwań współczesnego świata. W niniejszym zeszycie zebrano kilkanaście artykułów przedstawiających wyniki badań i analiz zmian zachodzących w różnego rodzaju instytucjach edukacyjnych oraz opisy projektów edukacyjnych.


Liczba stron169
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Od Redakcji (Roman Dorczak, Joanna Kołodziejczyk)    7
  Agnieszka Całek, Animacja współpracy międzysektorowej w zakresie budowania podstaw wolontariatu w Małopolsce. Analiza przypadku „Małopolskiego projektu «Mieć wyobraźnię miłosierdzia»”    9
  Agnieszka Białek, Dorota Wiszejko-Wierzbicka, Praca zespołowa i współpraca w szkole w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej: Cel sam w sobie czy sposób na sukces dla każdego ucznia?    23
  Roman Dorczak, Specyfika zarządzania w edukacji – rozwój indywidualny człowieka jako wartość centralna    39
  Mikołaj Jasiński, Tomasz Zając, Marek Styczeń, Albert Izdebski, Wykorzystanie danych administracyjnych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i uczelni do monitorowania losów absolwentów uczelni wyższych    49
  Magdalena Jelonek, Anna Karwińska, Ocena i pomiar społecznych efektów pracy szkół wyższych – refleksje metodologiczne    61
  Tomasz Zając, (Nie)mobilność pionowa studentów UW. Analiza efektów wdrażania Procesu Bolońskiego    73
  Sylwia Jaskuła, Ewaluacja rozwojowa jako wyzwanie współczesnego systemu edukacji    89
  Małgorzata Jaśko, Jakość regulowana prawem. Ewaluacja w szkole w kontekście zmian zachodzących w nadzorze pedagogicznym    99
  Grzegorz Baran, Współtworzenie wartości jako przedmiot ewaluacji procesów edukacyjnych    109
  Joanna Kołodziejczyk, Jak szkoły promują wartość edukacji?    123
  Aleksander Noworól, Instrumenty lokalnej polityki oświatowej    139
  Laura Koba, Monitoring i ewaluacja w badaniach świadomości praw człowieka w szkole    151
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia