Promocja książki dziecięcej: podręcznik akademicki

Promocja książki dziecięcej: podręcznik akademicki

1 opinia

Wydawca:

SBP

Format:

ibuk

Publikacja darmowa


Liczba stron187
WydawcaSBP
ISBN-13978-83-8762-953-3
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  WSTĘP    9
  
  ROZDZIAŁ 1. ROMOCJA KSIĄŻKI DLA DZIECI: ANALIZA POJĘCIOWA    17
  
  1.1. MORFOLOGICZNE CECHY KSIĄŻKI DLA DZIECI    20
  1.2. SPECYFIKA KONTAKTU CZYTELNIKA DZIECIĘCEGO Z KSIĄŻKĄ    29
  1.3. INSTYTUCJE BIBLIOLOGICZNE ZWIĄZANE Z OBIEGIEM KSIĄŻKI DZIECIĘCEJ    32
  1.4. PROMOCJA - DEFINICJA POJĘCIA    37
  
  ROZDZIAŁ 2. PROMOCJA O CHARAKTERZE NIEKOMERCYJNYM    42
  
  2.1. PROMOCJA NIEKOMERCYJNA - DZIAŁANIA SKIEROWANE DO POŚREDNIKÓW    44
  2.1.1. Współpraca międzynarodowa w dziedzinie promocji książki dziecięcej    45
  2.1.2. Mecenat państwowy    53
  2.1.3. Instytucje ruchu społecznego wspierania książki dziecięcej    58
  2.1.4. Centra dokumentacji książki dla dzieci    67
  2.1.5. Czasopisma poświęcone literaturze dla dzieci    75
  2.1.6. Nagrody literackie    86
  2.2. ROLA BIBLIOTEKI W SYSTEMIE PROMOCJI NIEKOMERCYJNEJ    92
  2.2.1. Specyfika biblioteki szkolnej    94
  2.2.2. Metodyka pracy z czytelnikiem dziecięcym    96
  2.2.3. Materiały nicksiążkowc i nowoczesne technologie komunikacyjne w bibliotece dziecięcej    115
  2.2.4. Praca z czytelnikiem opornym    117
  2.2.5. Współpraca bibliotek z rodzicami (opiekunami)    120
  
  ROZDZIAŁ 3. MARKETING NA RYNKU KSIĄŻKI DZIECIĘCEJ - PROMOCJA    124
  
  3.1. CZY KSIĄŻKA MOŻE BYĆ OBIEKTEM DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH?    125
  3.2. CHARAKTERYSTYKA NABYWCÓW KSIĄŻKI DZIECIĘCEJ    128
  3.3. WYDAWCA JAKO ORGANIZATOR DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH    133
  3.3.1. Reklama - formy graficzne (drukowane)    133
  3.3.2 Ogłoszenia reklamowe: struktura reklam, treści. Sposoby perswazji    135
  3.3.3. Rola okładki (obwoluty) w promocji książki dziecięcej    136
  3.3.4. Media niedrukowanc    138
  3.3.5. Public relations w ruchu wydawniczym książki dla dzieci    140
  3.3.6. Ekranizacje jako szczególny przypadek działań promocyjnych związanych z książką dziecięcą    141
  3.3.7. Aktywizacja sprzedaży    142
  3.4. ROLA KSIĘGARNI W PROMOCJI KSIĄŻKI DZIECIĘCEJ    143
  3.5. KATALOG - SPECYFICZNA FORMA PROMOCJI KSIĄŻKI DZIECIĘCEJ    146
  
  ROZDZIAŁ 4. KSIĄŻKA DZIECIĘCA W OBSZARZE KULTURY MASOWEJ WYBRANE ZAGADNIENIA    154
  
  4.1. KULTURA MASOWA DLA DZIECI    157
  4.2. KONCEPCJA PRODUKTU TOTALNEGO    163
  4.3. POCAHONTAS: PRZYKŁAD PRODUKTU TOTALNEGO    166
  
  ZAKOŃCZENIE    176
  
  BIBLIOGRAFIA ZAŁĄCZNIKOWA    180
  1. Druki zwarte    180
  2. Artykuły z czasopism    184
  ANEKS A: KATALOGI WYDAWNICZE    187
  ANEKS B: LISTA WYBRANYCH PRODUKTÓW ZWIĄZANYCH Z POCAHONTAS    188
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia