Autor: Wojciech Grzegorczyk, Anna Sibińska, Wioletta Krawiec
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Format: ibuk
Niniejsza publikacja stanowi próbę skonfrontowania założeń teoretycznych w zakresie cyklu życia produktu bankowego z realiami polskiego sektora bankowego oraz doświadczeniami banków detalicznych. Przeprowadzone badania nad przebiegiem cyklu... więcej >
Autor: Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Format: ibuk
Publikacja dotyczy różnych strategii wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Autorzy przedstawili charakterystykę tego procesu ze szczególnym naciskiem na określenie motywów, metod oceny, wyboru rynków zagranicznych, form i... więcej >
Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy koncepcji zarządzania wartością dla klienta, która została ukazana przez pryzmat marketingu doświadczeń w działaniach instytucji kultury w Polsce. Książka zawiera diagnozę etapów... więcej >