Autor: Maria Ziółkowska, Wojciech Włodarczyk, Piotr Ślęzak, Marek Świerczyński, Mariusz Kondrat, Damian Flisak, Marcin Ożóg, Jakub Kępiński, Karol Dobrzeniecki, Mariusz Zelek, Marcin Balicki, Włodzimierz Głowacki, Konrad Mąrzecki, Artur Piechocki, Ireneusz Matusiak, Anna Sokołowska-Ławniczak, Paweł Żerański
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska SA
Format: pdf
Publikacja zawiera omówienie aktualnych problemów praktycznych powstających na tle stosowania regulacji dotyczących domen internetowych. Stanowi jednocześnie podsumowanie kilkunastoletniej pracy Sądu Polubownego ds. Domen Internetowych przy... więcej >
W prezentowanej publikacji autor udowadnia, że szeroko rozumiane kulinaria mogą być i często są przedmiotem ochrony w prawie własności intelektualnej. Zgodnie z tezą zawartą w książce wytwory człowieka nazywane kulinariami można... więcej >
Publikacja poświęcona jest niektórym aspektom wykonywania oraz ochrony prawa do wizerunku. Do zajęcia się tą problematyką skłoniły autora dwie okoliczności. Po pierwsze, ochronie prawa do wizerunku służą w systemie prawa cywilnego dwie... więcej >
Książka w sposób przystępny przedstawia zagadnienia prawa autorskiego. Przeznaczona jest dla studentów szkół filmowych, a konkretnie kierunków: reżyseria, realizacja obrazu oraz organizacja produkcji filmowej i telewizyjnej. Napisana... więcej >
Publikacja przedstawia wzory ponad 60 typów umów z zakresu prawa autorskiego z komentarzami oraz ogólne zasady ich zawierania. Czwarte wydanie zostało rozszerzone o rozdział dotyczący nowych technologii, zawierający wzory i objaśnienia do... więcej >
Autor: Piotr Ślęzak, Katarzyna Grzybczyk, Leszek Wilk, Agnieszka Bielska-Brodziak, Michał Barański, Monika Brzozowska-Pasieka, Konrad Kobyliński
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska SA
Format: pdf
W publikacji szczegółowo zaprezentowano kwestie prawne dotyczące szeroko rozumianych mediów: prasy drukowanej, radia, telewizji oraz Internetu, odwołując się do regulacji krajowych i europejskich. Omówiono m.in.:zasadę wolności... więcej >
Niniejsza książka przedstawia delikty w zakresie reklamy. Uwzględnia ona „dwutorowość” regulacji w prawie polskim. Obejmuje zagadnienia reklamy jako czynu niedozwolonego w świetle Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz działania... więcej >
Książka zawiera podstawowe informacje dotyczące prawa do firmy. Autor przedstawia znaczenie słowa „firma” w języku prawnym i prawniczym. Wypowiada się w spornej kwestii charakteru prawa do firmy, opowiadając się za jej majątkowym... więcej >
Autor: Andrzej Falkowski, Andrzej Matlak, Joanna Sieńczyło-Chlabicz, Piotr Ślęzak, Rafał Sikorski, Andrzej Jakubecki, Krzysztof Czub, Marcin Trzebiatowski, Edyta Całka, Anna Tischner, Adrian Niewęgłowski, Jakub Kępiński, Ryszard Skubisz, Tomasz Targosz, Beata Giesen, Lavinia Brancusi, Justyna Ożegalska-Trybalska, Tomasz Drab
Wydawnictwo: C.H.Beck
Format: pdf
Szczególne znaczenie w obrocie gospodarczym mają znaki towarowe, ponieważ przekazując informacje o komercyjnym pochodzeniu towarów i usług, umożliwiają nabywcom wyszukanie na rynku określonego produktu (usługi). W monografii przedstawiono... więcej >