Autor: Michał Jaśniok, Anna Całek, Grzegorz Polok, Katarzyna Kasperek, Michał Piłat
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Format: ibuk
Autor: Andrzej Falkowski, Andrzej Matlak, Joanna Sieńczyło-Chlabicz, Piotr Ślęzak, Rafał Sikorski, Andrzej Jakubecki, Krzysztof Czub, Marcin Trzebiatowski, Edyta Całka, Anna Tischner, Adrian Niewęgłowski, Jakub Kępiński, Ryszard Skubisz, Tomasz Targosz, Beata Giesen, Lavinia Brancusi, Justyna Ożegalska-Trybalska, Tomasz Drab
Wydawnictwo: C.H.Beck
Format: pdf
Szczególne znaczenie w obrocie gospodarczym mają znaki towarowe, ponieważ przekazując informacje o komercyjnym pochodzeniu towarów i usług, umożliwiają nabywcom wyszukanie na rynku określonego produktu (usługi). W monografii przedstawiono... więcej >