1. Zapłaciła(e)m za zamówienie przelewem, kiedy otrzymam dostęp do książki?

    Czas realizacji przelewów wynosi na ogół od kilku do kilkunastu minut. W szczególnych wypadkach może to potrwać dłużej, nawet do 48 godzin. W takich przypadkach sugerujemy kontakt z bankiem.

  2. Wysłała(e)m SMS, kiedy otrzymam dostęp do książki?

    Zamówienia opłacone sms-em są realizowane w ciągu maksymalnie 15 minut. Jeśli po tym czasie nie otrzymasz dostępu do książki, skontaktuj się z operatorem sieci komórkowej. Nie wysyłaj kolejnego sms-a zanim nie otrzymasz potwierdzenia złożenia zamówienia lub odpowiedzi od swojego operatora.

  3. Nie mogę otworzyć książki (książka nie ładuje się).

    Upewnij się, że masz dostęp do internetu. Sprawdź, czy korzystasz z aktualnej wersji przeglądarki (Google Chrome). Aby wygodnie korzystać z aplikacji myIBUK zalecane jest łącze o przepustowości min. 512kbps. Jeśli problem pozostaje, wejdź do opcji Twojej przegladarki i usuń zawartość offline oraz wyczyść pamięć podręczna. Szczegóły i dokładna nazwę tych opcji znajdziesz w pomocy Twojej przeglądarki. Pamiętaj aby poźniej uruchomić komputer ponownie. Przyczyną problemu może być także konfiguracja Twojej sieci internetowej. Zapytaj administratora swojej sieci, czy łącze działa poprawnie i umożliwia połączenie z serwisem ibuk.pl (może być wymagane odblokowanie portów 9000-9100). Nasz Dział Techniczny chętnie pomoże Ci pokonać wszelkie przeszkody, skontaktuj się z nami (szczegóły znajdziesz w dziale "Kontakt").

  4. Zakupiła(e)m dostęp, co dalej?

    Wejdź do czytnika za pomocą guzika "czytaj w myIBUK" na fiszce książki lub "Czytaj" w zakładce „moje konto”. Możesz także wejść bezpośrednio do swojej półki na http://reader.ibuk.pl

  5. Wydrukowałem wszystkie strony przysługujące mi w ramach dostępu. Co robić?

    Dokup pakiet wydruku wybierając ospowiednia opcję w aplikacji myIBUK lub przejdź do sklepu, znajdź książkę i wybierz pakiet wydruku. Możesz także wykupić nowy dostęp - czasy dostępów sumują się, bedziesz mógł korzystać z książki dłużej.

  6. Co to jest Konto myIBUK Plus?

    Jest to wzbogacona wersja bezpłatnego konta w serwisie ibuk.pl. W ramach semestralnej (5 miesięcy od opłacenia) opłaty masz dostęp do dowolnych 25 książek oznaczonych flaga "IBUK Plus" oraz do całej gamy użytecznych funkcji w aplikacji do czytania książek. W ramach tej opłaty możesz także wydrukować po 20% z każdej dodanej do konta PLUS książki. Limity wydruku nie sumują się, jeśli wykorzystałeś już limit wydruku dla danej książki możesz dokupić kolejny dostęp z wydrukiem. Więcej informacji o IBUK Plus znajdziesz na http://www.ibuk.pl/plus.

  7. Czy mogę zapisać książkę do PDF?

    Tak - w ramach przyslugującego limitu stron wydruku, jednak nie jest to zalecane. Książka dostępna w koncie myIBUK oferuje możliwość dodawania notatek, zaznaczania fragmentów oraz wyszukiwania w treści. Nie jest to możliwe w wersji PDF zapisanej na dysku. Przed zakupem książki upewnij się, czy dostęp zawiera limit wydruku. Aby zapisać plik PDF należy wybrać stronę lub zakres stron do wydruku, a następnie, w oknie wyboru drukarki, wybierz: zapisz jako PDF. Funkcja może wymagać instalacji dodatkowego oprogramowania na starszych systemach operacyjnych.

  8. Nie działa mój login/hasło do serwisu ibuk.pl, który otrzymała(e)m w bibliotece.

    Login i hasło otrzymane w bibliotece umożliwiają dostęp do książek wykupionych przez bibliotekę. Należy zalogować się na stronie: http://korpo.ibuk.pl/login/

  9. Po zalogowaniu się nie widzę zakupionych książek.

    Sprawdź, czy na pewno logujesz się właściwym loginem – musi to być ten sam login, na który zostało złożone zamówienie.

  10. Czy lista tytułów jest zamknięta? Czy będą pojawiać się nowe pozycje?

    Nie, lista dostępnych tytułów nie jest zamknięta i będzie systematycznie rozbudowywana.

  11. Czy do korzystania z ibuka potrzebuję połączenia z Internetem?

    Działające połączenie do sieci jest niezbędne przy pierwszym uruchomieniu aplikacji myIBUK. Później, jesli tylko wybierzesz opcję "czytaj offline" dla danej książki, jest możliwe korzystanie z aplikacji bez dostępu do internetu. Aby wygodnie korzystać z aplikacji myIBUK zalecane jest łącze o przepustowości min. 512kbps.

  12. Dlaczego nie mogę wydrukować dokumentu?

    Najprawdopodobniej przyczyną jest wykorzystanie limitu dostępnych do druku stron. Zawsze warto także sprawdzić, czy poprawnie podłączona jest drukarka. Pamiętaj, że opcja wydruku jest ściśle zależna od dlugości i formy dostępu. Upewnij się podczas składania zamówienia, że limit wydruku jest dla Ciebie wystarczający. Więcej informacji o wydruku znajdziesz w zakładce "Rodzaje dostępów i formatów książek" w Pomocy.

  13. Co to jest dostęp semestralny?

    Wykupienie dostępu semestralnego umożliwa czytanie wybranej książki przez 5 miesięcy od jej pierwszego otwarcia oraz wydrukowanie dowolnych 20% stron z tej publikacji.

     

Dodaj do myIBUK Plus
Zapłać za książki
Usuń z paczki zaznaczone
Zaznacz wszystkie