mpt button buy
mpt button rent

X

  Wprowadzenie
  Część I. Specyficzne rozwojowe zaburzenia uczenia się
  
  1. Dysleksja w szkole i w domu
  
  1.1. Etiologia i diagnoza
  
  1.2. Systemy pomocy
  
  1.3. Wskazówki dla nauczycieli
  
  1.4. Zalecenia dla rodziców
  
  1.5. Kompleksowa pomoc dziecku z trudnościami w czytaniu i pisaniu
  
  1.6. Zasady terapii pedagogicznej
  
  1.7. Modele oddziaływań terapeutycznych
  
  1.8. Formy terapii pedagogicznej w Polsce
  
  1.9. Młodzież z dysleksją rozwojową
  
  1.10. Profilaktyka i wczesna interwencja
  
  Bibliografia
  
  Literatura zalecana
  
  
  
  2. Specyficzne zaburzenia rozwoju umiejętności arytmetycznych
  
  2.1. Ustalenia terminologiczne
  
  2.2. Symptomy
  
  2.3. Problemy diagnostyczne
  
  2.4. Trudności arytmetyczne i emocje
  
  2.5. Kierunki profilaktyki i efektywnej edukacji
  
  Bibliografia
  
  Literatura zalecana
  
  
  
  Część II. Dziecięce zaburzenia emocjonalne
  
  
  3. Depresja u dzieci i młodzieży
  
  3.1. Definicja i rodzaje
  
  3.2. Problemy diagnostyczne
  
  3.3. Zwiastuny i objawy choroby
  
  3.4. Depresja
  
  3.5. Przyczyny i czynniki ryzyka
  
  3.6. Leczenie
  
  3.7. Profilaktyka
  
  Bibliografia
  
  Literatura zalecana
  
  4. Fobia szkolna
  
  4.1. Fobia, lęk i strach – definicja różnicowa
  
  4.2. Objawy i rodzaje fobii szkolnej
  
  4.3. Etiologia
  
  4.4. Kierunki pomocy
  
  Bibliografia
  
  Literatura zalecana
  
  
  
  5. Jąkanie
  
  5.1. Rodzaje przyczyn
  
  5.2. Mechanizm jąkania
  
  5.3. Symptomatologia
  
  5.4. Terapia
  
  5.5. Wskazówki dla rodziców
  
  Bibliografia
  
  Literatura zalecana
  
  
  
  6. Moczenie nocne
  
  6.1. Terminologia
  
  6.2. Rodzaje moczenia nocnego
  
  6.3. Przyczyny
  
  6.4. Diagnoza różnicowa
  
  6.5. Leczenie
  
  6.6. Zalecenia dla rodziców
  
  Bibliografia
  
  Literatura zalecana
  
  
  
  7. Zespół stresu pourazowego u dzieci
  
  7.1. Terminologia
  
  
  .....
Dziecko z zaburzeniami rozwoju i zachowania w klasie szkolnej
- 45%

SZCZEGÓŁY WYDANIA

Spis treści

Liczba stron

142

Kategoria

Pedagogika specjalna

ISBN-13

978-83-7587-760-1

Język publikacji

polski

Rozmiary plików do pobrania

pdf - 1,19 MB

Akceptowalne sposoby płatności

Karta kredytowa, przelew elektroniczny, płatny SMS

Informacja o sprzedawcy

Ravelo Sp. z o.o.

0.0 / 5 (0 głosów)
Wypożyczenie

Dostęp online przez aplikację myIBUK. Formaty plików: ibuk

X Format IBUK - ebook dostępny do wypożyczenia

- format książki elektronicznej
- bez instalowania oprogramowania, wystarczy przeglądarka internetowa oraz dostęp do Internetu,
- książka dostępna na Twojej półce w koncie myIBUK,
- dodatkowe funkcje: dodawanie notatek, tagów, zaznaczania fragmentów i cytatów,
- po pobraniu książka dostępna również bez dostępu do internetu.

Więcej informacji o formacie i wymaganiach technicznych IBUK »


od 4,92

Wypożycz teraz
Szybki zakup
Kup i pobierz. Formaty plików: pdf
X Format PDF

PDF jest formatem publikacji elektronicznych charakteryzującym się stałym układem tekstu oraz ilustracji i nie dopasowuje się dowolnie do szerokości ekranu. Pliki PDF mogą zawierać interaktywne spisy treści, linkujące przypisy i inne rozwiązania stosowane w tekstach elektronicznych.

Więcej informacji o formacie i wymaganiach technicznych PDF
 
X Znak wodny

Zabezpieczenie to zwane również potocznie watermarkiem. Zabezpieczenie nakłada się na pliki indywidualnie i niepowtarzalnie w sposób jawny i ukryty. Każdy zakupiony e-book/audiobook staje się unikatowy i pozwala na jednoznacznie określenie właściciela pliku w przypadku nieuprawnionego użytkowania polegającego np. na umieszczeniu ebooka w internetowych serwisach wymiany plików. Jest to rozwiązanie, które bez względu na system operacyjny nie wymaga od użytkowników zakupu ani instalacji żadnego dodatkowego oprogramowania do odczytywania plików co czyni je bardzo wygodnym i popularnym.

Więcej informacji o zabezpieczeniu znakiem wodnym

18,00

9,90

Kup teraz
Kup na prezent »   

Opis

Celem opracowania jest przybliżenie nauczycielom problematyki zaburzeń rozwoju i zachowania, zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej, aby potrafili pomóc dzieciom o specjalnych potrzebach edukacyjnych, obecnym w ich klasie szkolnej, oraz aby umieli postępować z dzieckiem stosownie do jego możliwości i ograniczeń, a także wiedzieli, gdzie szukać specjalistycznej pomocy. Książka ma jednocześnie charakter podręcznika i poradnika ze wskazówkami i zaleceniami do pracy terapeutycznej dla osób niezajmujących się terapią zaburzeń rozwojowych w sposób profesjonalny, a mających z nimi kontakt na co dzień z powodu wykonywanego zawodu.


Publikacja jest adresowana do nauczycieli kształcenia zintegrowanego oraz integracyjnego, a także do pedagogów i rodziców. Fragment recenzji prof. zw. dr hab. Marty Bogdanowicz


Wśród zaburzeń Autorka opisuje: dysleksję, problemy arytmetyczne, depresję dziecięcą, fobię szkolną, jąkanie, moczenie nocne, zespół stresu pourazowego, padaczkę dziecięcą, zmiany w lateralizacji, dziecko z cukrzycą, alergie i astmę w kontekście edukacji dziecięcej, zaburzenia uwagi u dzieci oraz agresję i zaburzenia zachowania.


Sprawd? nowy abonament - to si? op?aca!
Ebook dost?pny w abonamencie
Inne ebooki autora Inne ebooki wydawcy Bestsellery w kategorii

Oceny użytkowników

Średnia ocena: ( 0 )
0
0
0
0
0
Oceń:  
Opinie użytkowników
Bądź pierwszy!