INNE EBOOKI AUTORA
-35%
Praca zbiorowa
Wydawca:
Format:
pdf, ibuk
Rodzina zawsze była najbardziej autentycznym łącznikiem między życiem prywatnym i publicznym. Prawdę tę najlepiej wyrażają słowa Jana Pawła II: „Rodzina jest jednym z najcenniejszych ludzkich dóbr”.
Problemy współczesnej Europy, które są właściwie problemami całego świata, mają swoje źródło przede wszystkim w kryzysie rodziny. Stąd pomysł powstania II tomu serii Dialog bez granic. Zawiera on artykuły, które bezpośrednio odnoszą się do rodziny, oraz takie, które stanowią podstawę rozważań na temat rodziny, oraz takie, które stanowią podstawę rozważań na temat rodziny w ogóle. Czytelnik znajdzie w nich refleksje nad sytuacją rodziny w historii oraz przemyślenia będące wyzwaniami wobec tradycyjnych poglądów na wychowanie rodzinne.
Autorzy żywią nadzieję, że zaprezentowane teksty staną się inspiracją do wielu konstruktywnych dyskusji oraz bodźcem do podejmowania wielu konkretnych działań na rzecz rozwijania i wspierania zdrowego życia rodzinnego.
Rok wydania | 2006 |
---|---|
Liczba stron | 228 |
Kategoria | Psychologia społeczna |
Wydawca | Oficyna Wydawnicza IMPULS |
ISBN-13 | 978-83-7587-812-7 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Wprowadzenie | |
Úvod | |
Introduction | |
Part One | |
Basis | |
L’Autorité | |
Rodzinne więzy we współpracy międzynarodowej | |
Prawne możliwości ochrony rodzin w Polsce | |
Dětství a rodinná výchova v kontextu evropských hodnot | |
Primární škola a rodiče v Evropě | |
Význam rodiny v životě waldorfské školy | |
Part Two | |
Towards Tradition | |
Stół rodzinny jako miejsce kulturowej wspólnoty | |
Rodzina pośrednikiem międzypokoleniowego przekazu tradycyjnych wartości | |
Rodzina a personalizm, czyli wychowanie prorodzinne we wspólnocie osób na tle cywilizacji Europy | |
Part Three | |
Hopes and Challenges | |
Współczesna rodzina w myśli Jana Pawła II – zagrożenia i problemy | |
Samotne dzieci w hotelu „Europa” | |
Amication – Antipädagogik – Postpädagogik | |