INNE EBOOKI AUTORA
-30%
Autor:
Wydawca:
Format:
pdf, ibuk
Oddana do rąk Czytelnika publikacja zawiera pewien wycinek bardzo złożonej i bogatej problematyki gier i zabaw dydaktycznych, efektywności kształcenia, wybranych możliwości jej pomiaru, posiadania przez nią sensownego dla praktyki i bardzo przez nią oczekiwanego modelu przenoszenia i twórczej interpretacji dorobku wiedzy teoretycznej z zakresu gier dydaktycznych na grunt praktyki. W książce znajduje się bogaty program weryfikacji empirycznej przyjętych rozwiązań metodycznych.
Rok wydania | 2007 |
---|---|
Liczba stron | 146 |
Kategoria | Edukacja |
Wydawca | Oficyna Wydawnicza IMPULS |
ISBN-13 | 978-83-7587-764-9 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
EBOOKI WYDAWCY
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Rozdział I | |
Problematyka kształcenia, zabaw i gier | |
Wprowadzenie | |
Proces kształcenia w teorii i koncepcjach naukowych | |
Zabawy, gry i symulacje | |
Charakterystyka zabaw i gier | |
Zabawa a gra | |
Gry dydaktyczne i symulacyjne w całokształcie metod kształcenia | |
Metodyka wzbogacenia gry środkami dydaktycznymi | |
Podsumowanie | |
Rozdział II | |
Efektywność kształcenia i kryteria jej oceny w wybranych poglądach naukowych | |
Wprowadzenie | |
Interpretacja pojęcia efektywności kształcenia | |
Rodzaje efektywności kształcenia | |
Efektywność a skuteczność kształcenia | |
Kryteria efektywności kształcenia | |
Wskaźniki efektywności kształcenia | |
Czynniki efektywności kształcenia | |
Podsumowanie | |