Biblioteka jako marka. Materiały z VII Forum Młodych Bibliotekarzy w Łodzi, 11-12 września 2012 r.

SZCZEGÓŁY WYDANIA

Liczba stron

320

Kategoria

Informacja naukowa

Wydawca

SBP

ISBN-13

978-83-64203-03-9

Numer wydania

1

Język publikacji

polski

Akceptowalne sposoby płatności

Karta kredytowa, przelew elektroniczny, płatny SMS

Informacja o sprzedawcy

Ravelo Sp. z o.o.

SBP , 2013
Redakcja: Joanna Stawińska
0.0 / 5 (0 głosów)
bookPrzeczytaj bezpłatny fragment slide spisZobacz spis treści
Wypożyczenie

Dostęp online przez aplikację myIBUK. Formaty plików: ibuk

X Format IBUK - ebook dostępny do wypożyczenia

- format książki elektronicznej
- bez instalowania oprogramowania, wystarczy przeglądarka internetowa oraz dostęp do Internetu,
- książka dostępna na Twojej półce w koncie myIBUK,
- dodatkowe funkcje: dodawanie notatek, tagów, zaznaczania fragmentów i cytatów,
- po pobraniu książka dostępna również bez dostępu do internetu.

Więcej informacji o formacie i wymaganiach technicznych IBUK »


od 4,92

Wypożycz teraz

Opis

Biblioteka jako marka. Materiały z VII Forum Młodych w Łodzi, to pierwsza książka SBP opublikowana wyłącznie elektronicznie.


Ebook ten stworzony jest z referatów, wygłoszonych w trakcie ogólnopolskiego spotkania młodych bibliotekarzy w Łodzi. Książka ta składa się z trzech rozdziałów stanowiących główne tematy Forum: "Biblioteka jako marka". „Różnorodne formy pracy z czytelnikiem i ich wypływ na kształtowanie marki" oraz "Inicjatywy bibliotekarzy w kształtowaniu wizerunku i marki".


W pierwszym rozdziale autorzy artykułów dzielą się swoimi doświadczeniami w budowaniu marki w instytucjach, w których pracują. Podkreślają znaczenie wizerunku marki dla funkcjonowania i postrzegania biblioteki w obecnych czasach. Dodatkowo rozpatrują budowanie Mari na przykładzie relacji z różnymi podmiotami: aktualnymi i potencjalnymi czytelnikami, mediami, samorządem lokalnym oraz sponsorami. Wskazują, że skuteczne zarządzanie marką obejmuje wiele obszarów. Autorzy wskazują, poprzez jakie codzienne zadania, kreuje się tożsamość marki.


W rozdziale drugim, opisano konkretne rozwiązania, które mają wpływ na jej budowanie. Należy do nich poszerzenie ofert edukacyjnych biblioteki, działalność kulturalna, współpraca z grupami nieformalnymi i organizacjami pozarządowymi. Dyskusyjnymi Klubami Książki oraz innowacyjnymi metodami pracy z czytelnikami, które mają wpływ na postrzeganie placówek bibliotecznych. Publikację zamykają rozważania nad kształtowaniem wizerunku poprzez wykorzystanie nowych technologii i Internetu. Młodzi bibliotekarze dzielą się w tej części swoimi doświadczeniami w budowaniu marki poprzez nowe narzędzia, takie jak: e-learning, blogi, promocję na portalu spotecznościowym Facebook czy repozytoria cyfrowe. Zdają też sobie doskonale sprawę, jak trudnym przedsięwzięciem jest budowanie marki, przekonani są jednak, że warto zaangażować swój potencjał, aby odnieść sukces. Publikacja z VII Forum Młodych Bibliotekarzy stanowi cenny zbiór artykułów wartych lektury i wykorzystania w praktyce.


Sprawd? nowy abonament - to si? op?aca!
Ebook dost?pny w abonamencie
Inne ebooki wydawcy Bestsellery w kategorii

Oceny użytkowników

Średnia ocena: ( 0 )
0
0
0
0
0
Oceń:  
Opinie użytkowników
Bądź pierwszy!