Systemy Wspomagania Organizacji SWO 2010

-17%

Systemy Wspomagania Organizacji SWO 2010

1 ocena

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

18,68  22,50

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 22,50 zł (-17%)

Najniższa cena z 30 dni: 17,33 zł  


18,68

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Zakres tematyczny publikacji jest rozległy i obejmuje szerokie spektrum problemów, wśród których szczególne miejsce zajmują strategia biznesu i systemów informatycznych zarządzania, reinżynieria procesów gospodarczych, rozwój technologii informatycznych, systemy wspomagania kierownictwa, systemy zarządzania wiedzą, hurtownie danych, Business Intelligence, organizacje wirtualne, jak również wykorzystanie technologii internetowych (e-business, e-commerce, e-marketing, e-bankieng, e-learning) i mobilnych (m-business, m-commerce, m-marketing, m-payment) we współczesnych organizacjach. Jej celem jest też wymiana doświadczeń, a przez to podniesienie nowatorstwa rozważań teoretycznych skuteczności prac projektowych i wdrożeniowych. Stwarza tym samym okazję do konfrontacji różnych punktów widzenia na temat złożonych procesów informatyzacji zachodzących w polskiej rzeczywistości. Sprzyja integracji przedstawicieli nauki z przedsiębiorstwami, bankami, twórcami oprogramowania, a w konsekwencji do podejmowania wspólnych badań i wdrożeń. Jest też okazją do przeglądu bieżących trendów w rozwoju informatyki w kraju i na świecie, tj. popularnych technologii, nowych klas produktów czy możliwości zastosowania sieci Internet i opartych na niej rozwiązań informatycznych dla wsparcia poszczególnych obszarów zarządzania i procesów we współczesnej organizacji.


Rok wydania2010
Liczba stron245
KategoriaInformatyka w biznesie/Business Intelligence
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7246-550-4
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  WSTĘP    7
  TEORETYCZNE PODSTAWY TWORZENIA SWO I STRATEGIE BUDOWY E-BIZNESU    9
    Wojciech Fliegner: MODELOWANIE DZIEDZINY BIZNESOWEJ WEDŁUG METODYKI DOMAIN-DRIVEN DESIGN    11
    Małgorzata Pańkowska: STRATEGIE INNOWACJI W PROJEKTACH INFORMATYCZNYCH    23
    Teresa Porębska-Miąc: ROLA TECHNOLOGII, PROCESÓW I LUDZI W SUKCESIE STRATEGII CRM    33
    Jacek Unold: ROZWÓJ METOD POZYSKIWANIA INFORMACJI W CYBERPRZESTRZENI    46
    Katarzyna Wojtkiewicz: WYBRANE POSTULATY DOTYCZĄCE METODYKI WDROŻEŃ IT W PRZEDSIĘBIORSTWIE ZARZĄDZANYM PROCESOWO    57
  TECHNOLOGIE INTERNETOWE I MOBILNE ORAZ SYSTEMY E-BIZNESU    69
    Beata Butryn, Maciej Laska: POŻYCZKI SPOŁECZNOŚCIOWE JAKO NOWA FORMA INWESTOWANIA I POZYSKIWANIA KAPITAŁU W INTERNECIE    71
    Robert Kutera, Jadwiga Sobieska-Karpińska: INTEGRACJA ŚRODOWISK KOMUNIKACYJNYCH MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW Z MEDIAMI SPOŁECZNOŚCIOWYMI    82
    Joanna Palonka: WPŁYW INTERNETU NA RENTOWNOŚĆ FIRM W BRANŻY    93
    Tomasz Parys: TECHNOLOGIE SKRYPTOWE BUDOWY STRON INTERNETOWYCH - ANALIZA ZGODNOŚCI ZE STANDARDAMI W3C NA PRZYKŁADZIE WITRYN WYBRANYCH PRODUCENTÓW MEBLI ŁAZIENKOWYCH    102
    Anna Sołtysik-Piorunkiewicz: ZASTOSOWANIE GOOGLE ADWORDS JAKO NARZĘDZIA WSPOMAGAJĄCEGO TWORZENIE KAMPANII REKLAMOWEJ W INTERNECIE    113
    Artur Strzelecki: ZACHOWANIA UŻYTKOWNIKÓW WYSZUKIWARKI INTERNETOWEJ    122
    Marek Zborowski: ANALIZA PORÓWNAWCZA WYBRANYCH POLSKICH SERWISÓW INTERNETOWYCH FIRM ŚWIADCZĄCYCH USŁUGĘ AUDYTU STRON WWW    132
  ZARZĄDZANIE WIEDZĄ I ROZWIĄZANIA BUSSINESS INTELLIGENCE    143
    Dorota Buchnowska: WYKORZYSTANIE NARZĘDZI BUSINESS INTELLIGENCE DO BUDOWANIA LOJALNOŚCI KLIENTÓW    145
    Helena Dudycz: PRZESŁANKI UŻYCIA MAPY POJĘĆ DO PREZENTACJI ONTOLOGII ANALIZY WSKAŹNIKÓW EKONOMICZNYCH    158
    Maria A. Mach, Mieczysław L. Owoc: PROBLEM GRANULACJI WIEDZY POCHODZĄCEJ Z RÓŻNYCH ŹRÓDEŁ    168
    Mariusz Żytniewski: ONTOLOGIE W SYSTEMACH WIELOAGENTOWYCH    177
  REALIZACJA SYSTEMÓW WSPOMAGANIA ORGANIZACJI I ROZWIĄZANIA PRAKTYCZNE W SWO    187
    Janina Banasikowska: WYNIKI BADAŃ POZIOMU ROZWOJU ELEKTRONICZNEJ ADMINISTRACJI W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM    189
    Michał Bartnicki: POTENCJAŁ GOSPODARCZY PODREGIONÓW WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO W KONFRONTACJI Z WOLUMENAMI PRODUKTOWYMI ORAZ NAKŁADANYMI PLANAMI W BANKU KOMERCYJNYM    200
    Przemysław Rusiecki: PROGRAMY AFILIACYJNE ŹRÓDŁEM DYWERSYFIKACJI PRZYCHODÓW W BIURACH PODRÓŻY    211
    Przemysław Rusiecki, Michał Lebuda: DOSTĘP DO INFORMACJI KORPORACYJNYCH NA PRZYKŁADZIE INFOKIOSKU W WYŻSZEJ UCZELNI    223
    Jacek Unold, Grzegorz Klimek: MOŻLIWOŚCI ZASTOSOWAŃ SYSTEMU OPERACYJNEGO GNU/LINUX W PRZEDSIĘBIORSTWIE    235
RozwińZwiń

Systemy Wspomagania Organizacji SWO 2010 - RECENZJE

Pisemne recenzje mogą być dodawane wyłączenie przez klientów zarejestrowanych w sklepie. Na liczbę gwiazdek wyświetlanych przy produkcie składają się również oceny produktów, dodanie których nie wymaga posiadania konta.

Publikujemy wszystkie recenzje produktów, zarówno pozytywne, jak i negatywne. Jeśli wiemy, że produkt został zakupiony przez recenzenta, oznaczamy to ikonką  Recenzja potwierdzona zakupem

Za pierwszym razem inna książka w środku z drugim poreklamacji probelmy z zalogowaniem

Recenzja potwierdzona zakupem

Autor: gs

Dodano: 24.06.2013

Za pierwszym razem inna książka w środku z drugim po reklamacji problemy z zalogowaniem.