X

  1. Uwagi wstępne 7
  2. Charakterystyka badanych bezrobotnych 15
  3. Sytuacja badanych osób bezrobotnych 17
  4. Komunikacja i współpraca bezrobotnych z PUP 25
  5. Realizacja przez PUP potrzeb i oczekiwań osób bezrobotnych 35
  6. Ocena działań PUP przez bezrobotnych 51
  7. Oczekiwanie pomocy ze strony innych instytucji i organizacji 57
  8. Uwagi końcowe 63
  Literatura 69
Bezrobotni jako klienci i partnerzy powiatowych urzędów pracy

SZCZEGÓŁY WYDANIA

Spis treści

Liczba stron

70

Kategoria

Publikacje darmowe

ISBN-13

978-83-233-2363-1

Numer wydania

1

Język publikacji

polski

Akceptowalne sposoby płatności

Karta kredytowa, przelew elektroniczny, płatny SMS

Informacja o sprzedawcy

Ravelo Sp. z o.o.

5.0 / 5 (1 głosów)
0 zł

Opis

e-ISBN: 978-83-233-8649-0


Seria: ZMIANY ORGANIZACYJNE W INSTYTUCJACH RYNKU PRACY


Badania, których wyniki prezentuje niniejszy tekst zostały zrealizowane w ramach projektu badawczego Zmiany organizacyjne w instytucjach rynku pracy, finansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny (Sektorowy Program Operacyjny Rozwój Zasobów Ludzkich 2004–2006). Celem programu było dokonanie, w oparciu o wcześniejszą diagnozę, zmian organizacyjnych i modyfikacji w sposobie funkcjonowania urzędów pracy, mających na celu doskonalenia ich działania. Badanie osób bezrobotnych (korzystających z usług urzędów pracy) miało być właśnie elementem wspomnianej diagnozy istniejącego stanu rzeczy, miało dostarczyć informacji niezbędnych dla zaprojektowania działań w celu dokonania zmian organizacyjnych, prowadzących do bardziej efektywnego funkcjonowania powiatowych urzędów pracy. Obok badań nad bezrobotnymi, zrealizowane zostały także w ramach wspomnianego projektu badania nad pracodawcami, instytucjami i organizacjami rynku pracy, a także personelem powiatowych urzędów pracy.


Inne ebooki wydawcy Bestsellery w kategorii

Oceny użytkowników

Średnia ocena: ( 1 )
1
0
0
0
0
Oceń:  
Opinie użytkowników
Bądź pierwszy!