Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii COVID-19

-17%

Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii COVID-19

1 ocena

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

12,45  15,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 15,00 zł (-17%)

Najniższa cena z 30 dni: 11,55 zł  


12,45

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Celem publikacji jest prezentacja wybranych zagadnień dotyczących wykorzystania nowych technologii i nowych mediów w komunikacji marketingowej w kontekście pandemii COVID-19. W rozważaniach poruszono kwestie:
– content marketingu jako narzędzia budowania zaufania w relacjach inbound marketingowych;
– zapotrzebowania na rynku pracy w Polsce na stanowiska związane z mediami społecznościowymi oraz zmian procesu rekrutacji w dobie pandemii;
– specyfiki prowadzenia kampanii wyborczej prowadzonej podczas pandemii (rok 2020 w Polsce);
– zmian, jakie zaszły w komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych banków pod wpływem pandemii;
– dostępności multimediów skierowanych do klientów z niepełnosprawnością ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji pandemii;
– technologii deepfake w aspekcie komunikacji marketingowej organizacji;
– wstępnej oceny potencjalnej skuteczności rządowej kampanii proszczepiennej;
– oceny roli platform streamingowych jako źródła rozrywki;
– najważniejszych inicjatyw firmy Empik w 2020 roku i ich wpływu na jej sytuację biznesową;
– zmian w postawach i zachowaniach konsumentów żywności, jakie spowodowała pandemia;
– wpływu sytuacji pandemicznej na zmiany w komunikacji biznesowej.
W monografii wykorzystano bogate źródła literaturowe, statystyczne oraz wyniki prowadzonych badań, a także egzemplifikacje wybranych praktyk rynkowych.
Cytat:
„[…] nowe technologie i nowe media w dużym stopniu zmieniają reguły współczesnego marketingu, w tym zwłaszcza reguły komunikacji marketingowej współczesnych organizacji z otoczeniem. Jednocześnie wkład nowych mediów i nowych technologii w zakres oddziaływań w obszarze marketingu jest szeroki i dodatkowo charakteryzuje się wysoce ekspansywną tendencją”.


Rok wydania2022
Liczba stron172
KategoriaMarketing, reklama
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7875-783-2
Numer wydania1
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie    9
  
  Rozdział    1
  Budowanie zaufania między klientami a dostawcami z wykorzystaniem techniki content marketingu w czasie pandemii COVID-19 (Anna Gruszczyńska-Radecka)    17
  1.1. Istota inbound marketingu, content marketingu i relacyjnej koncepcji zaufania    18
  1.2. Budowanie zaufania za pomocą techniki content marketingu    23
  1.3. Content marketing firm świadczących usługi w dziedzinie nowych technologii − analiza porównawcza    26
  
  Rozdział    2
  Analiza rynku pracy w kontekście nowych zawodów związanych z mediami społecznościowymi w dobie pandemii COVID-19 (Katarzyna Zając, Edyta Abramek)    31
  2.1. Geneza, popularność oraz rola mediów społecznościowych we współczesnym świecie oraz ich wpływ na rynek pracy    32
  2.2. Media społecznościowe i ich wpływ na zmiany w sposobie rekrutowania pracowników    35
  2.3. Zmiany w procesie rekrutowania współczesnych pracowników    36
  2.4. Wpływ cyfryzacji i mediów społecznościowych na kompetencje wymagane od przyszłych pracowników    37
  2.5. Metodyka badawcza pozyskania danych z rynku pracy    39
  2.6. Wyniki badań rynku pracy    39
  
  Rozdział    3
  Pandemia SARS-CoV-2 jako uwarunkowanie prowadzenia działań z zakresu marketingu politycznego na przykładzie kampanii prezydenckiej w 2020 roku w Polsce (Jakub Kubasik)    45
  3.1. Współczesny marketing polityczny    46
  3.2. Serwisy społecznościowe jako narzędzie komunikacji z wyborcami    48
  3.3. Live streaming    50
  3.4. Współpraca z influencerami    53
  
  Rozdział    4
  Rola mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej w dobie pandemii COVID-19 na przykładzie BNP Paribas Bank Polska (Tomasz Prałat)    55
  4.1. Rozwój komunikacji w Internecie    56
  4.2. Specyfika mediów społecznościowych    57
  4.3. Zastosowana metodyka badań    58
  4.4. Prezentacja przedsiębiorstwa    59
  
  Rozdział    5
  Wybrane aspekty problematyki dostępności multimediów dla osób głuchych i słabosłyszących w Polsce w czasach pandemii COVID-19 (Agnieszka Kołodziejczak)    65
  5.1. Typy osób głuchych i słabosłyszących    66
  5.2. Najczęściej spotykane problemy dostępności w świecie Internetu i czasach pandemii COVID-19    68
  5.3. Zasady współpracy z tłumaczami polskiego języka migowego    69
  5.4. Narzędzia online dostępne dla osób głuchych    71
  5.5. Ogólny savoir-vivre wobec osób głuchych i słabosłyszących    73
  
  Rozdział    6
  Deepfake jako narzędzie współczesnej komunikacji (Michał Pyjas)    75
  6.1. Deepfake jako narzędzie komunikowania – geneza i definiowanie pojęcia    76
  6.2. Deepfake jako narzędzie komunikacji marketingowej i jego walory    78
  6.3. Deepfake jako narzędzie komunikacji w aspekcie pandemii COVID-19    80
  6.4. Deepfake jako narzędzie komunikacji – analiza krytyczna    81
  
  Rozdział    7
  Promocja szczepień przeciw COVID-19 za pomocą influencer marketingu (Karolina Kubasik)    84
  7.1. Kim jest influencer?    84
  7.2. #SzczepimySię?    86
  7.3. Znani i lubiani na ratunek szczepieniom    88
  7.4. Wyniki badania pilotażowego    90
  
  Rozdział    8
  Rola platform streamingowych jako źródła rozrywki a pandemia COVID-19 (Klaudia Adamiak, Maksymilian Bukowiecki, Błażej Foltyniewicz, Dijora Kopacz)    93
  8.1. Rola czasu wolnego w życiu człowieka    93
  8.2. Rozwój platform streamingowych    95
  8.3. Metodyka badań własnych    97
  8.4. Wybrane wyniki badania    98
  8.4.1. Nawyki, doświadczenia i preferencje osób młodych w związku z oglądaniem filmów i seriali    98
  8.4.2. Stosunek osób młodych do korzystania z platform streamingowych    99
  8.4.3. Sylwetka typowego użytkownika platform streamingowych    101
  8.4.4. Wpływ pandemii na nawyki związane z oglądaniem filmów i seriali    101
  
  Rozdział    9
  Adaptacja komunikacji marketingowej w związku z sytuacją pandemiczną w 2020 roku na przykładzie sieci sklepów Empik (Przemysław Gabrych)    104
  9.1. Działania w obszarze komunikacji marketingowej podejmowane przez Empik w związku z sytuacją pandemiczną    105
  9.2. Działania w obszarze CSR podejmowane przez Empik w związku z sytuacją pandemiczną    109
  
  Rozdział    10
  Zmiany w postrzeganiu oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych przez konsumentów żywności wywołane pandemią COVID-19 (Sylwia Majcher)    115
  10.1. Charakterystyka oświadczeń zdrowotnych i żywieniowych    116
  10.2. Postrzeganie oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych przez konsumentów żywności przed pandemią COVID-19    117
  10.3. Postrzeganie produktów z oświadczeniami zdrowotnymi i żywieniowymi przez konsumentów w trakcie pandemii COVID-19 − wyniki badań własnych    120
  
  Rozdział    11
  Sytuacja pandemiczna jako źródło zmian w komunikacji biznesowej przedsiębiorstw na Podkarpaciu − wyniki badań bezpośrednich (Wioletta Frodyma, Hubert Leśniak, Katarzyna Pasternak, Klaudia Traciak)    125
  11.1. Metodyka badań    127
  11.2. Omówienie wyników badań    127
  11.2.1. Wpływ pandemii na organizację pracy przedsiębiorstw    127
  11.2.2. Zmiany powstałe w komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstw i organizacji na Podkarpaciu w wyniku pandemii COVID-19    131
  11.2.3. Wykorzystanie nowych narzędzi do komunikacji w okresie pandemii spowodowanej COVID-19    134
  11.2.4. Kompetencje miękkie jako wyzwanie przyszłych czasów w świetle badań przedsiębiorstw i organizacji na Podkarpaciu    137
  
  Bibliografia    143
  Spis rysunków    161
  Spis tabel    163
  Spis zdjęć    164
  Informacja o Autorach    165
RozwińZwiń