Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem

-17%

Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

4,15  5,00

Format: pdf

Cena początkowa: 5,00 zł (-17%)

Najniższa cena z 30 dni: 3,85 zł  


4,15

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Praca składa się z pięciu rozdziałów, wstępu i zakończenia. Pierwsze cztery rozdziały mają charakter teoretyczny, natomiast piąty jest rozdziałem empirycznym. W rozdziale pierwszym przedstawiono podstawy teoretyczne dotyczące komunikacji marketingowej. W rozdziale drugim przedstawiono otoczenie, jego rodzaje i wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstw. W rozdziale trzecim została przedstawiona rola komunikacji marketin­gowej w marketingu przedsiębiorstwa handlu detalicznego. W rozdziale czwartym przedstawiono kierunki rozwoju marketingu na początku XXI wieku, a następnie ustalono te procesy, które odgrywają klu­czowe znaczenie z perspektywy komunikacji marketingowej przez przedsię­biorstwa handlu detalicznego. W dalszej kolejności zaprezentowano oraz wyjaś­niono istotę i zasady komunikacji marketingowej w tych procesach. W piątym rozdziale pracy zaprezentowano z kolei podstawy metodyczne i wyniki prowadzonych badań własnych. Przedstawiono w nim przedstawiono także teoretyczny model komunikacji marketingowej detalicznych przedsię­biorstw handlowych.


Rok wydania2012
Liczba stron273
KategoriaMarketing, reklama
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7875-014-7
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    9
  Rozdział I. Teoretyczne podstawy komunikacji marketingowej    17
  1. Istota i miejsce komunikacji marketingowej w marketingu    17
  2. Etapy rozwoju komunikacji marketingowej przedsiębiorstw    27
  3. Proces komunikacji marketingowej    30
  4. Kompozycja instrumentów komunikacji marketingowej    34
  5. Zintegrowana komunikacja marketingowa    42
  Rozdział II. Przeobrażenia w handlu detalicznym na początku XXI wieku i ich implikacje dla komunikacji marketingowej przedsiębiorstw    47
  1. Otoczenie przedsiębiorstw jako źródło zmian w handlu    47
  2. Zasadnicze zmiany w otoczeniu dalszym przedsiębiorstw handlowych    51
  2.1. Przeobrażenia gospodarcze    51
  2.2. Przeobrażenia technologiczne    59
  2.3. Przeobrażenia społeczne    65
  2.4. Przeobrażenia legislacyjne    73
  3. Główne siły otoczenia handlu i ich wpływ na prowadzenie działań z zakresu komunikacji marketingowej przez przedsiębiorstwa handlu detalicznego    74
  Rozdział III. Komunikacja marketingowa w marketingu przedsiębiorstw handlu detalicznego    80
  1. Marketing w handlu detalicznym    80
  1.1. Istota handlu i handlu detalicznego    80
  1.2. Pojęcie i typologia jednostek przedsiębiorstw handlu detalicznego    83
  1.3. Odrębności marketingu w przedsiębiorstwach handlu detalicznego    95
  2. Komunikacja marketingowa w handlu detalicznym    101
  2.1. Miejsce i znaczenie komunikacji marketingowej w tworzeniu pozycji rynkowej przedsiębiorstwa handlowego    101
  2.2. Specyfika komunikacji marketingowej w handlu detalicznym    108
  3. Instrumenty komunikacji marketingowej detalicznych przedsiębiorstw handlowych    111
  3.1. Instrumenty komunikacji marketingowej stosowane poza placówkami handlowymi    114
  3.1.1. Reklama    114
  3.1.2. Promocja sprzedaży    120
  3.1.3. Public relations    126
  3.1.4. Komunikacja marketingowa w nowych mediach    128
  3.2. Instrumenty komunikacji stosowane w miejscu prowadzenia sprzedaży    135
  3.2.1. Otoczenie placówki handlowej    136
  3.2.2. Fasada i okno wystawowe placówki handlowej    137
  3.2.3. Komunikacja w pomieszczeniach sprzedażowych    138
  3.2.4. Personel przedsiębiorstwa    147
  4. Ocena rezultatów działań z zakresu komunikacji marketingowej w przedsiębiorstwach handlu detalicznego    149
  Rozdział IV. Kierunki rozwoju współczesnego marketingu w handlu detalicznym i ich konsekwencje dla komunikacji marketingowej    155
  1. Kierunki rozwoju współczesnego marketingu    155
  2. Komunikacja marketingowa we współczesnych procesach marketingowych detalicznych przedsiębiorstw handlowych    158
  2.1. Zarządzanie relacjami z klientami (CRM  customer relationship marketing)    159
  2.2. Wartość dla klienta    164
  2.3. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa (CSR  customer social responsibility)    169
  2.4. Marketing wielokanałowy (multi-channel marketing)    174
  2.5. Marketing mobilny (mobile marketing)    179
  3. Nowa rola komunikacji marketingowej w przedsiębiorstwie handlowym    183
  Rozdział V. Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego w Polsce w świetle opinii ekspertów i obserwacji placówek handlowych    186
  1. Problemy i podstawy metodyczne badań komunikacji marketingowej detalicznych przedsiębiorstw handlowych    186
  2. Ważniejsze wyniki badań empirycznych prowadzonych metodą ocen ekspertów    196
  3. Wybrane wyniki badań prowadzonych metodą obserwacji    211
  4. Model teoretyczno-opisowy komunikacji marketingowej stacjonarnych przedsiębiorstw handlu detalicznego    221
  Zakończenie    227
  Bibliografia    235
  Spis rysunków    255
  Spis tablic    257
  Załączniki    259
RozwińZwiń