Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów

1 ocena

Format:

epub, mobi

RODZAJ DOSTĘPU

13,41  14,90

Format: epub, mobi

Cena początkowa: 14,90 zł (-10%)

Najniższa cena z 30 dni: 7,45 zł  


13,41

w tym VAT

Blogi polskie i zagraniczne przeszły wiele zmian, zarówno w zakresie samej koncepcji prowadzenia bloga (cele, strategia), autorów (pod względem konkretnych osób, a także liczby autorów piszących w imieniu firmy), wykorzystywanych platform technologicznych i funkcjonalnych (np. Wordpress, Blogger, Typad czy dedykowanych, autorskich rozwiązań), jak i adresu www, pod jakim funkcjonuje firmowy blog. Autor podpowiada, przedstawiając konkretne przykłady, jak prowadzić firmy blog, aby było to efektywne. Poznaj najnowsze trendy, najskuteczniejsze wpisy, najlepsze przykłady.


Rok wydania2015
KategoriaInne
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
ISBN-13978-83-01-18376-9
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje