Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T. 2

1 ocena

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

15,96  21,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 21,00 zł (-24%)

Najniższa cena z 30 dni: 13,44 zł  


15,96

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Autopromocja w przestrzeni publicznej stała się w ostatnich latach niezwykle sprawnym narzędziem działań zmierzających do osiągnięcia określonych celów zarówno przez rozmaite instytucje, jak i same jednostki. Jednak aby móc w sposób właściwy, a więc z określonym skutkiem, wypromować siebie czy wytwory własnego umysłu, należy znać pewne mechanizmy rządzące współczesnym rynkiem.


Zbiór przedłożonych artykułów składających się na tom "Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś" jest próbą ukazania autopromocji jako kategorii żywo obecnej w różnych dziedzinach naszego życia. Interesujące będzie zatem pokazanie różnych technik autopromocyjnych, które śmiało mogą zostać włączone do dobrych praktyk komunikacyjnych. Skoncentrowanie na tym co dawniej ma na celu przybliżenie miejsc w przeszłości, w których owe praktyki były wykorzystywane, dając początek wszelkim obecnie stosowanym mechanizmom. Ujęcie synchroniczne i diachroniczne ma zatem uświadomić czytelnikowi, że autopromocja i autoprezentacja to kategorie, których we współczesnym świecie, tak mocno zanurzonym w kulturze mediów, nie sposób uniknąć. Co więcej, nie można ignorować ich wagi. Należy pogłębiać wiedzę na ich temat, aby stawać się z jednej strony świadomym odbiorcą, z drugiej zaś profesjonalnym i intencjonalnym nadawcą komunikatów autopromocyjnych.


Rok wydania2016
Liczba stron170
KategoriaKomunikacja społeczna
WydawcaUniwersytet Śląski
ISBN-13978-83-8012-768-5
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Spis treści
  
  Wstęp (Iwona Loewe, Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc) /    7
  
  Autopromocja w przestrzeni publicznej
  
  Irena Kamińska-Radomska
  Zachowanie zgodne z etykietą jako wsparcie dla komunikatu w wystąpieniach publicznych /    11
  
  Natalia Moćko
  Jakość słowa w wystąpieniach publicznych — spostrzeżenia poczynione okiem logopedy /    19
  
  Julia Ostapenko
  Manipulacja w dyskursie politycznym /    29
  
  Sebastian Musioł
  Narzędzia narracyjne w autopromocji marketingowej /    39
  
  Barbara Orzeł
  Opowieści… wizerunkowej treści. Storytelling jako strategia autopromocji /    49
  
  Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc
  List motywacyjny w perspektywie procesu rekrutacyjnego. Autopromocja w przestrzeni human resources /    55
  
  Język osobniczy a autopromocja
  
  Emilia Kałuzińska
  „Bo w szkole wspinam się najlepiej” — ekshibicjonizm czy autopromocja? Kilka uwag na temat dziecięcego mówienia o sobie /    67
  
  Magdalena Ławecka
  Styl osobniczy czy kreacja medialna? — o wypowiedziach Kuby Wojewódzkiego /    79
  
  Kamila Kuros-Kowalska
  Sposoby autoprezentacji kobiet i mężczyzn na przykładzie reportaży podróżniczych Wojciecha Cejrowskiego oraz Beaty Pawlikowskiej /    95
  
  Karolina Łapińska
  Mówię jak jest, czyli metody autoprezentacji i wywierania wpływu Mariusza Maksa Kolonki /    109
RozwińZwiń