Zaufanie w organizacji innowacyjnej

1 opinia

Wydawca:

C.H.Beck

Format:

pdf

RODZAJ DOSTĘPU

65,57  79,00

Format: pdf

Cena początkowa: 79,00 zł (-17%)

Najniższa cena z 30 dni: 60,83 zł  


65,57

w tym VAT

Globalizacja, wirtualizacja i sieciowość rzeczywistości gospodarczej powodują konieczność zawierzenia intencjom i rezultatom działań partnerów biznesowych wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Tendencje te generują zwiększenie zapotrzebowania na zaufanie w tych relacjach. Zaufanie jest między innymi niezbędnym warunkiem dla tworzenia i wprowadzania innowacji organizacyjnych. W związku z tym niniejsze opracowanie koncentruje się na:
zagadnieniach związanych z badaniem i pomiarem zaufania,
rodzajach i wymiarach zaufania organizacyjnego,
determinantach innowacyjności oraz kulturze i klimacie innowacyjnym,
przywództwie wspierającym innowacyjność,
wpływie poszczególnych rodzajów zaufania (horyzontalnego, wertykalnego i instytucjonalnego) na innowacyjność organizacji,
identyfikacji barier innowacyjności,
sformułowaniu wskazówek i zaleceń służących budowaniu zaufania i zarządzaniu nim.


Książka dotyczy ważnego obszaru innowacyjności w polskiej gospodarce, który należy do newralgicznych dziedzin warunkujących rozwój naszego kraju w najbliższych latach oraz roli zaufania w organizacjach nastawionych na innowacyjność. Jest to ważny problem w mojej ocenie, gdyż tworzenie i wdrażanie innowacji rodzi wiele trudności i oporów społecznych, a więc bez określonego poziomu zaufania do menedżerów oraz inicjatorów i promotorów innowacji trudno mówić o skutecznym ich wprowadzaniu.(…)


Dobór obszaru badań i tematu opracowania oceniam więc wysoko. Uważam, że studia nad taką problematyką są potrzebne i posiadają nowatorski charakter na gruncie nauki i praktyki zarządzania. (…) opublikowanie [książki] zapewni transfer nowoczesnej wiedzy z zakresu omawianych zagadnień do polskich środowisk biznesowych oraz akademickich.


(…) Sądzę, że książka ta może być przydatna dla studentów kierunków ekonomicznych, menedżerskich i administracyjnych, a także studiujących takie dziedziny, jak: socjologia, psychologia czy politologia. Jej odbiorcami mogą być również uczestnicy studiów podyplomowych, szkoleń czy działań coachingowych z zakresu problematyki kadrowej oraz osoby ze świata szeroko rozumianego biznesu.


Prof. dr hab. Stefan Lachiewicz
Katedra Zarządzania
Politechniki Łódzkiej


Rok wydania2016
Liczba stron223
KategoriaInne
WydawcaC.H.Beck
ISBN-13978-83-255-6925-9
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje