Nauka programowania z Minecraftem

Buduj niesamowite światy z wykorzystaniem mocy Pythona!

2 oceny

Format:

epub, mobi, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

48,30  69,00

Format: epub, mobi

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 69,00 zł (-30%)

Najniższa cena z 30 dni: 48,30 zł  


48,30

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Dla dzieci od 10 lat i ich rodziców.
„Blokowe” wprowadzenie do programowania.
Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy kiedyś udało Wam się zmienić miecz w magiczną różdżkę? Zbudowaliście pałac w mgnieniu oka? Zaprojektowaliście własną, zmieniającą kolory podłogę do tańca disco? W książce Nauk programowania z Minecraftem zrobicie to wszystko i jeszcze więcej dzięki sile Pythona, bezpłatnego języka używanego przez miliony zawodowców i początkujących programistów!
Zaczynamy od krótkich, prostych lekcji Pythona, a następnie wykorzystujemy nasze nowe umiejętności do modyfikowania Minecrafta, aby osiągać natychmiastowe i robiące wrażenie wyniki. Nauczycie się, jak dostosowywać Minecraft, aby tworzyć mini-gry, kopiować całe budynki i zamieniać nieciekawe bloczki w złoto.


Nauczycie się także pisać programy, które:
· Zabiorą was na wycieczkę po świecie Minecrafta dzięki automatycznej teleportacji
· Na pstryknięcie palca tworzą ogromne pomniki, piramidy, lasy i inne rzeczy!
· Tworzą sekretne przejścia, które otwierają się, gdy włączymy ukryty przełącznik
· Tworzą straszne miasto duchów, które znika i się pojawia w innym miejscu
· Pokazują dokładnie miejsce, gdzie trzeba kopać, aby znaleźć rzadkie bloki
· Rzucają urok, aby kaskada kwiatów (lub dynamit, jeśli macie odwagę!) podążała za każdym naszym ruchem
· Wyrządzają szkody poprzez podstępne pułapki z lawy i klątwy, które powodują wielkie powodzie.


Niezależnie od tego, czy jesteś megafanem Minecrafta, czy nowicjuszem, ujrzysz Minecrafta w nowym świetle, ucząc się jednocześnie podstaw programowania. Oczywiście możesz spędzić cały dzień szukając cennych zasobów lub budując ręcznie swoje rezydencje, ale dzięki sile Pythona, to jest już przeszłość!


Craig Richardson jest twórcą oprogramowania i nauczycielem Pythona. Pracował dla fundacji Raspberry Pi Foundation, uczył programowania w liceum oraz prowadził wiele warsztatów z programowania w języku Python w Minecrafcie.
Kod z tej książki będzie działał w Windows 7 lub nowszej wersji systemu, w OS X 10.10 lub nowszym albo Raspberry Pi


Rok wydania2016
Liczba stron344
KategoriaProgramowanie
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
ISBN-13978-83-01-18688-3
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Podziękowania XIX
  
  Wprowadzenie XXI
  
  Rozdział. Przygotowania do naszej przygody     1
  Rozdział 2. Teleportacja za pomocą zmiennych    29
  Rozdział 3. Szybkie budowanie i dalekie podróże dzięki matematyce     49
  Rozdział 4. Z łańcuchem na czat     69
  Rozdział 5. Tak czy nie – wartości logiczne     87
  Rozdział 6. Tworzenie minigier z użyciem instrukcji if    109
  Rozdział 7. Potańcówki i parady z pętlami while     131
  Rozdział 8. Funkcje dają nam supermoce     155
  Rozdział 9. Dostęp do elementów za pomocą list i słowników     177
  Rozdział 10. Magia Minecrafta z pętlą for    207
  Rozdział 11. Zapisywanie i ładowanie budowli za pomocą plików i modułów    245
  Rozdział 12. Programowanie obiektowe pozwala programować z klasą     273
  
  Posłowie     301
  
  Zestawienie identyfikatorów bloków     303
  
  Skorowidz     309
RozwińZwiń