ECDL S4. Edycja obrazów. Syllabus v.2.0

1 ocena

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

30,80  44,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 44,00 zł (-30%)

Najniższa cena z 30 dni: 30,80 zł  


30,80

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (European Computer Driving Licence – ECDL) potwierdza zdobycie umiejętności w zakresie obsługi komputera i programów użytkowych po odbyciu międzynarodowego systemu szkoleń.

W Polsce licencji na szkolenia udziela Polskie Towarzystwo Informatyczne (PTI), ono także wydaje certyfikaty.

Korzyści dla posiadacza certyfikatu ECDL:

- potwierdzenie posiadanych kompetencji,
- wzrost pozycji na rynku pracy,
- większa pewność utrzymania zatrudnienia,
- wzrost mobilności,
- wzrost szans na rynku pracy w Europie i na świecie.

Książka jest przeznaczona dla osób, które zamierzają przystąpić do egzaminu ECDL/ICDL Edycja obrazów, Moduł S4, a także dla tych, którzy chcą poznać podstawy obróbki obrazów cyfrowych oraz przygotowania ich do druku.

Niniejsze opracowanie obejmuje zagadnienia ściśle związane z Syllabusem v. 2.0:

- kluczowe pojęcia związane z obrazami cyfrowymi;
- formaty plików graficznych oraz modele kolorów;
- sposoby przechwytywania obrazów;
- tworzenie obrazów: użycie warstw, zaznaczanie, zastosowanie efektów i filtrów, tekst;
- narzędzia służące do retuszu, rysowania oraz malowania;
- utworzenie projektu graficznego i przygotowanie go do druku.

Prezentowana książka jest rekomendowana przez PTI jako materiał szkoleniowy.


Rok wydania2015
Liczba stron204
KategoriaECDL
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
ISBN-13978-83-01-18121-5
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp     5
  
  1. Koncepcja tworzenia obrazów     6
  
  1.1. Obrazy cyfrowe     6
  1.2. Formaty graficzne     10
  1.3. Koncepcja koloru     13
  
  2. Przechwytywanie obrazu     21
  
  3. Używanie aplikacji     33
  
  3.1. Tworzenie obrazu     33
  3.2. Ustawienia     46
  3.3. Zwiększanie produktywności     50
  
  4. Praca z obrazami     58
  
  4.1. Zaznaczanie     58
  4.2. Operacje na obrazie     74
  4.3. Warstwy     85
  4.4. Tekst     112
  4.5. Efekty i filtry     120
  
  5. Rysowanie i malowanie     146
  
  5.1. Narzędzia do rysowania     146
  5.2. Narzędzia do malowania     156
  
  6. Przykładowy projekt     171
  
  7. Zapisywanie wyników pracy     193
  
  7.1. Ustawienia     193
  7.2. Drukowanie     194
  
  Przykładowy test egzaminacyjny     196
RozwińZwiń