Tożsamość w wieku informacji

Media. Internet. Kino

1 ocena

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

22,05  31,50

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 31,50 zł (-30%)

Najniższa cena z 30 dni: 22,05 zł  


22,05

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Praca adresowana jest do studentów kierunków medioznawczych, kulturoznawstwa i dziennikarstwa oraz badaczy społecznych i kulturowych skutków zastosowania nowych mediów. Autorzy podejmują problematykę indywidualnej i społecznej tożsamości w kontekście zmiany jaką kreują współczesne media. Zarówno media masowe, jak i sieciowe podlegające procesom cyfryzacji i konwergencji, oferują doświadczenie znacząco wpływające na procesy budowania tożsamości użytkowników tych mediów. Indywidualni użytkownicy, grupy i ruchy społeczne, instytucje, organizacje społeczne i polityczne nie tylko budują nowe narracje tożsamościowe, ale także zyskują szeroką platformę prezentacji własnej tożsamości i jej komunikacji. Praca prezentuje wybrane problemy badawcze bogatej przestrzeni badawczej, która będzie ulegała poszerzeniu wraz z rozwojem nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych i ich zastosowaniem.


Rok wydania2015
Liczba stron170
KategoriaSocjologia mediów
WydawcaUniwersytet Śląski
ISBN-13978-83-8012-409-7
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Spis treści
  
  Wstęp /    9
  
  Krystyna Doktorowicz
  Tożsamość w epoce Internetu i globalnych sieci /    13
  
  Katarzyna Forst
  Polityka medialna Unii Europejskiej a media masowe ― kreowanie tożsamości /    31
  
  Ewa Gębicka
  Problemy tożsamości polskiego kina w dobie globalizacji i konkurencji na rynku filmowym /    55
  
  Kamil Niesłony
  Formaty telewizyjne a tożsamość kulturowa /    73
  
  Barbara Bogacka
  Medialny obraz rodziny w postpatriarchalnym świecie. Nowe modele, role i tożsamości /    87
  
  Anna Adamus-Matuszyńska
  Tożsamość a proces komunikowania tożsamości /    105
  
  Piotr Dzik
  Tożsamość w internetowej komunikacji marki Polska /    133
  
  Bibliografia /    153
  Noty o autorach /    163
RozwińZwiń