Zarządzanie Twórcze

1 opinia

Wydawca:

wydacksiazke.pl

Format:

epub, mobi

RODZAJ DOSTĘPU

38,42

Format: epub, mobi

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 38,42 zł  


38,42

w tym VAT

Ze wstępu:


Książka „Zarządzanie Twórcze” jest opracowaniem naukowym z dziedziny naukowej organizacji i zarządzania w ujęciu interdyscyplinarnym. Książka składa się z XI rozdziałów, z których każdy stanowi zwartą tematyczną całość, a zarazem jest wstępem do kontynuowania zagadnień będących przedmiotem rozważań w rozdziałach następnych.


Opracowanie wzbogacone jest o słownik pojęć związanych z organizacją i zarządzaniem, oraz o słownik pojęć związanych z ekonomią.


Ponadto zawiera 35 rysunków i 22 tabele, które w istotny sposób obrazują i wzbogacają interpretację prowadzonych rozważań naukowych. Znaczna ich część stanowi opracowania własne autorów, natomiast pozostałe są wynikiem krytycznej analizy literatury fachowej, słusznie uznane przez autorów za konieczne do zamieszczenia w książce. Zakres literatury specjalistycznej wykorzystanej i zalecanej przez autorów, zawierającej 159 pozycji, należy uznać za reprezentatywny i wystarczający dla opracowania o przyjętym zakresie tematycznym.


Wiesław Harasim


Prof. n. dr. hab. Wiesław Harasim – studiował prawo, nauki ekonomiczne i finanse. Od początku kariery naukowej jako praktyk związany jest z naukami o zarządzaniu. Rektor Wyższej Szkoły Promocji, Mediów i Show Businessu w Warszawie i dyrektor Instytutu Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Członek Rady Naukowej i Wydawnictwa. Wykładowca i recenzent Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie, oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości im. Bogdana Jańskiego i członek Rady Naukowej. Autor przeszło 10 publikacji książkowych oraz kilkudziesięciu artykułów w języku polskim, angielskim i rosyjskim. Recenzent publikacji książkowych, prac naukowych, artykułów oraz kilkuset prac licencjackich i magisterskich. Przewodniczący Rady Naukowej w Instytucie Biznesu w Warszawie. Ekspert w komisji oceniającej projekty unijne, wykładowca – doradca. W latach 1995 -1999 Przewodniczący Podlaskiej Izby Gospodarczej. Miłośnik podróży, gry na instrumentach, tańca, jazdy motocyklem.


Jacek Dziwulski


Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, adiunkt w Katedrze


Marketingu na Wydziale Zarządzania Politechniki Lubelskiej i adiunkt Uczelni Jańskiego w Łomży. Pełnił funkcję rektora i prezesa Zarządu Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości im. Bogdana Jańskiego w Łomży. Recenzent Zeszytów Naukowych „Nowoczesne Systemy Zarządzania” Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie. Ekspert w komisji oceniającej projekty unijne, wykładowca – trener, doradca. Prowadził wykłady na wielu uczelniach m.in. w Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie, Wyższej Szkole Promocji w Warszawie, Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie, Wyższej Szkole


Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie oraz szkolenia m.in. dla Lubelskiej Fundacji Rozwoju w Lublinie, TNOiK Agencji w Warszawie, Instytutu Przedsiębiorczości i Samorządności w Warszawie, dla firmy Enterplan i Consultor.


Rok wydania2015
Liczba stron427
KategoriaEdukacja
Wydawcawydacksiazke.pl
ISBN-13978-83-60964-92-7
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje