Miejskość i duch innowacyjności

1 ocena

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

15,96  21,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 21,00 zł (-24%)

Najniższa cena z 30 dni: 13,44 zł  


15,96

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Książka Miejskość i duch innowacyjności zawiera autorskie artykuły analizujące współczesne zjawiska społeczne, kulturowe i gospodarcze związane z miastem i szeroko rozumianą innowacyjnością. Pojęcie to funkcjonuje w książce w wielu kontekstach związanych między innymi z zaangażowaniem obywatelskim, funkcjonowaniem miejskich przestrzeni publicznych, tworzeniem przemysłu kreatywnego, kampanii promocyjnych, procesem transferu technologii, a także nowej formy upamiętniania bliskich, jakimi są wirtualne cmentarze. Powiązanie tematyki miejskiej z refleksją nad innowacyjnością pozwala w nowej perspektywie spojrzeć na toczącą się aktualnie debatę próbującą odpowiedzieć na pytanie: jakie ma być współczesne miasto, jak ma funkcjonować, w jaki sposób może wykorzystywać potencjał mieszkańców, instytucji i firm, które działają na jego obszarze? Książka adresowana jest zatem do wszystkich, którzy interesują się współczesnymi problemami miasta i jego rozwoju. W sposób szczególny publikacja powinna zainteresować socjologów, ekonomistów, urbanistów, geografów społecznych oraz studentów kierunków społecznych, ekonomicznych i urbanistycznych.


Rok wydania2013
Liczba stron178
KategoriaSocjologia miasta i wsi
WydawcaUniwersytet Śląski
ISBN-13978-83-8012-214-7
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Spis treści
  
  Słowem wstępu (Marek S. Szczepański, Krzysztof Bierwiaczonek, Karolina Wojtasik) /    7
  Krzysztof Bierwiaczonek, Marek S. Szczepański: Miejskość i innowacyjność — próba analizy socjologicznej /    11
  Krzysztof Bierwiaczonek: W poszukiwaniu miejskości: pomiędzy miejskim centrum a galerią
  handlową /    35
  Zbigniew Zagała: Dlaczego należą..., czyli w jaki sposób wyjaśniać członkostwo ludzi w stowarzyszeniach? Refleksje nad miejską specyfiką aktywności obywatelskiej /    59
  Grzegorz Gawron, Małgorzata Suchacka: Przemysły kreatywne w miastach regionu postindustrialnego. Próba przybliżenia sytuacji województwa śląskiego /    80
  Aleksandra A. Wycisk: Innowacje w promocji miast województwa śląskiego /    107
  Karolina Wojtasik: Transfer technologii jako nowe oblicze innowacyjności. Szkic teoretyczny /    132
  Barbara Lewicka: Wirtualne cmentarze /    148
  Zakończenie (Marek S. Szczepański, Krzysztof Bierwiaczonek, Karolina Wojtasik) /    169
  
  Summary /    173
  Zusammenfassung /    175
RozwińZwiń