Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 40

Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 40

1 opinia

Praca zbiorowa

Format:

ibuk

Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu to recenzowane czasopismo naukowe, w którym publikowane są prace obejmujące różne dziedziny społecznych i humanistycznych nauk o wychowaniu fizycznym, sporcie, rekreacji, turystyce, zdrowiu i rehabilitacji.
Czasopismo w nowej formule, po kilkuletniej przerwie, ukazuje się od 2007 roku. W rankingu czasopism MNiSW w 2013 roku otrzymało 5 punktów. Jest indeksowane w bazach Index Copernicus, CEJSH (the Central European Journal of Social Sciences and Humanities) oraz EBSCO. Do druku przyjmowane są artykuły zarówno w języku polskim, jak i w językach kongresowych.


Rok wydania2013
Liczba stron133
KategoriaPublikacje darmowe
WydawcaAkademia Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Stefan Größing    3
    Standardy kształcenia – krok w przód czy krok w tył?    3
  
  Arturo Hotz    7
    Mythos Rhythmos. Halt, Fluss und Wiederkehr    7
  
  Tadeusz Maszczak    14
    O projekcie Narodowego Centrum Badania Kondycji Fizycznej    14
  
  Danuta Umiastowska    17
    Nowa podstawa programowa a przygotowanie studenta do pracy w szkole    17
  
  Magdalena Kübler, Agnieszka Wójcik-Grzyb, Halina Guła-Kubiszewska, Wojciech Starościak    22
    Realizacja treści z zakresu kultury estetyki zachowań ruchowych przez studentów AWF we Wrocławiu podczas praktyki
  
  pedagogicznej    22
  
  Mirosława Śmiglewska, Mirosława Cieślicka, Andrzej Lewandowski, Błażej Stankiewicz    27
    Wychowanie fizyczne a kompetencje zdrowotne według opinii studentów pierwszego roku wybranych wyższych uczelni    27
  
  Regina Kumala, Małgorzata Krzak    36
    Retrospektywny obraz nauczyciela wychowania fizycznego a postawa studenta wobec aktywności fizycznej 36
  
  Łukasz Koper, Marta Koszczyc    42
    Wizerunek instruktora aktywności fizycznej według opinii słuchaczy uniwersytetu trzeciego wieku     42
  
  Wojciech Wiliński, Rafał Świerczek, Marta Wieczorek    49
    Postawy studentów AWF we Wrocławiu wobec osób z niepełnosprawnością intelektualną     49
  
  Rajmund Tomik, Betina Bursy    57
    Unikanie ćwiczeń ruchowych podczas lekcji wychowania fizycznego. Problem czy zjawisko marginalne w szkołach podstawowych
  
      57
  Urszula Sabat, Wojciech Wiesner    63
    Ślad na śniegu jako komunikat dydaktyczny w nauczaniu narciarstwa    63
  
  Krystyna Kapik-Gruca, Karolina Gruca    70
    Próba określenia związku między sprawnością motoryczną a popularnością uczniów w klasie szkolnej    70
  
  Dariusz Lenart    76
    Specjalność wojskowa a sprawność fizyczna mężczyzn Studium Oficerskiego    76
  
  Marek Popowczak, Andrzej Rokita, Ireneusz Cichy, Paweł Chmura    86
    Poziom wybranych koordynacyjnych zdolności motorycznych a wyniki Międzynarodowego Testu Sprawności Fizycznej dzieci w wieku
  
  10 lat    86
  
  Agata Grenda    94
    Poziom sprawności fizycznej mężczyzn rozpoczynających studia w Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie
  
  jako efekt szkolnego wychowania fizycznego     94
  
  Marta Wieczorek, Beata Kuriata     99
    Rozwój psychofizyczny młodzieży z lekką niepełnosprawnością intelektualną w aspekcie asymetrii czynnościowej wybranych
  
  zdolności motorycznych    99
  
  Wiktor Tylek    106
    Możliwości obniżania napięć psychoruchowych osób upośledzonych umysłowo za pomocą metody Wintreberta    106
  
  Daniel Puciato    110
    Efektywność narzędzi motywacyjnych wykorzystywanych przez kierownictwo wobec pracowników organizacji sportowej    110
  
  Maciej Dybała    118
    Polska adaptacja Kwestionariusza Motywów Biegaczy do Biegania    118
  
RozwińZwiń