Rynek usług zagospodarowujących czas wolny – diagnoza i perspektywy rozwoju

-23%

Rynek usług zagospodarowujących czas wolny – diagnoza i perspektywy rozwoju

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

22,33  29,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 29,00 zł (-23%)

Najniższa cena z 30 dni: 23,20 zł (-4%)  


22,33

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Przeprowadzone na potrzeby pracy badania z wykorzystaniem wtórnych i pierwotnych źródeł informacji poszerzają wiedzę dotyczącą rynku usług zagospodarowujących czas wolny w Polsce oraz wskazują perspektywy jego rozwoju do roku 2025.


Rok wydania2013
Liczba stron216
KategoriaUsługi
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7875-131-1
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  WSTĘP    7
  
  ROZDZIAŁ I. RYNEK USŁUG ZAGOSPODAROWUJĄCYCH CZAS WOLNY JAKO OBIEKT BADAŃ    11
  
  1. Podstawowe charakterystyki rynku usług i czasu wolnego    11
  2. Pojęcie i struktura rynku usług zagospodarowujących czas wolny    25
  3. Układ przedmiotowy rynku usług zagospodarowujących czas wolny    29
  4. Układ podmiotowy rynku usług zagospodarowujących czas wolny    43
  
  ROZDZIAŁ II. METODYCZNE ASPEKTY BADANIA RYNKU USŁUG ZAGOSPODAROWUJĄCYCH CZAS WOLNY    57
  
  1. Informacyjne podstawy badania rynku usług zagospodarowujących czas wolny    57
  2. Metody badania rynku usług zagospodarowujących czas wolny    68
  3. Metodyka zrealizowanych badań własnych    75
  
  ROZDZIAŁ III. RYNEK USŁUG ZAGOSPODAROWUJĄCYCH CZAS WOLNY W POLSCEW LATACH 1999-2011    84
  
  1. Czynniki kształtujące podaż i popyt na usługi zagospodarowujące czas wolny    84
  2. Podaż na rynku usług zagospodarowujących czas wolny    108
  3. Popyt na usługi zagospodarowujące czas wolny    126
  
  ROZDZIAŁ IV. KONSUMENCI NA RYNKU USŁUG ZAGOSPODAROWUJĄCYCH CZAS WOLNY    135
  
  1. Usługi świadczone konsumentom i czynniki warunkujące ich zakup    135
  2. Częstotliwość korzystania z usług i sposoby jej zintensyfikowania    153
  3. Wydatki na usługi zagospodarowujące czas wolny    168
  
  ROZDZIAŁ V. PERSPEKTYWY ROZWOJU RYNKU USŁUG ZAGOSPODAROWUJĄCYCH CZAS WOLNY DO ROKU 2025    174
  
  1. Kształtowanie się podaży usług i przewidywane zmiany na badanym rynku    174
  2. Skłonność Polaków do korzystania z usług    182
  3. Szanse i zagrożenia w otoczeniu przedsiębiorstw usługowych    188
  
  ZAKOŃCZENIE    197
  Bibliografia    203
  Spis rysunków i tabel    217
  Aneks    223
RozwińZwiń