„Cieszyński Almanach Pedagogiczny”. T. 2: Teoria i praktyka pedagogiczna w refleksji naukowej i praktycznej

1 ocena

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

22,34  29,40

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 29,40 zł (-24%)

Najniższa cena z 30 dni: 18,82 zł  


22,34

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Cieszyński Almanach Pedagogiczny jest periodykiem o tematyce ogólnopedagogicznej, otwartym na szeroko rozumianą współpracę. Powstał z inicjatywy Dyrekcji Instytutu Nauk o Edukacji Wydziału Etnologii i Nauk o Edukacji w Cieszynie, Uniwersytet Śląski. Tom II Almanachu na temat Teoria i praktyka pedagogiczna w refleksji naukowej i praktycznej obejmuje swoją problematyką teksty, w których poruszone są zagadnienia zarówno historii nauczania, szczególnie na Śląsku, tradycji, jak i praktyczny aspekt pedagogiki w zróżnicowanych obszarach teorii i działań pedagogicznych. W części recenzje omówiono publikacje: Kazimierza Denka Uniwersytet w perspektywie społeczeństwa wiedzy. Dydaktyka akademicka i jej efekty (Poznań 2011) i Malcolma Rossa Cultivating the Arts In Education and Therapy, Routledge (London and New York 2011). Całość zamyka Kronika, w której podano wybrane osiągnięcia z pracy Instytutu. Almanach (Tom II) jest skierowany do teoretyków i praktyków historii wychowania i nauczania, pedagogów, nauczycieli, studentów pedagogiki, historii, wiedzy o kulturze i osób zainteresowanych problematyką pedagogiczną w praktyce.


Rok wydania2014
Liczba stron242
KategoriaHistoria wychowania
WydawcaUniwersytet Śląski
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje